Vier vorkjes van de vijf he! Ongeveer een 7,5 of net een 8.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Welk cijfer geef je deze Italiaanse pizza?
AH is dat de beoordeling, ok. Ik ben nog niet zo bekend in dit forum.quote:foto Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vier vorkjes van de vijf he! Ongeveer een 7,5 of net een 8.
Klopt ja, viel mij ook op. Soms is het van dat versnipperde restvlees ofzo. Maar deze kip was in grote stukken en lekker mals!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
AH is dat de beoordeling, ok. Ik ben nog niet zo bekend in dit forum.
Maar ik vind deze kippizza altijd wel lekker. Vooral dat er best veel kip op deze pizza zit en dat je het ook echt proeft.
Ik geef 5 vorkjesquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef PDOA het volgende:
Deze is wel lekker, hoewel de stukjes kip soms wel een beetje droog kunnen zijn. Ik geef 'm 3 vorkjes.
Die laatste is inderdaad ook erg goedquote:foto Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef wdn het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die spinazie niet om te vreten.
Mijn favo blijven dan ook
[ afbeelding ]
en de
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop