Volgens mij is Roelof gewoon echt maar die site enzo komt ook maar niet dus ga toch twijfelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
Nieuw VARA-TV programma, "Wie is .... de kloon"?
Ik denk dat de economische crisis hem ook geraakt heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is Roelof gewoon echt maar die site enzo komt ook maar niet dus ga toch twijfelen
Dat zou wel eens kunnen ja! Maja hopelijke horen we snel wat van hem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat de economische crisis hem ook geraakt heeft.
Hoezo was jij Roelofquote:
Dacht eigenlijk dat dat al gebeurt was.. maar vooruitzicht op deze toffe game houdt de hoop in levenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer sterft dit topic eens een stille dood.
For real dude wat is dit? lijkt me tof?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Het begint zowaar al te werken.
Eerste screenshot :
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ben zelf ook aan het zoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real dude wat is dit? lijkt me tof?
was toch een space mmorpg?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Het begint zowaar al te werken.
Eerste screenshot :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
Het project is nu officieel gestaakt!
Hopelijk is die niet te veel geld er mee verloren
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
Het project is nu officieel gestaakt!
Hopelijk is die niet te veel geld er mee verloren
Hij had het idee al vrij lang en toen kwam die hier en toen is het idd in een stroomversnelling geraakt omdat veel mensen enthousiast werden en hem aanmoedigde!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Magistic het volgende:
Haha een mega FAILDat krijg je als je zwakzinnigen hoop geeft.
Echt goede ideeën worden nooit op een publiek forum geboren.
Laten we er een understatement van makenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het gewoon onderschat denk ik
Om eerlijk te zijn nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef raaavi het volgende:
is er ook degelijk bewijs geweest van een bestaan hiervan?
In de OP staat een en ander maar de rest heb ik nooit gezien!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Lyzio het volgende:
Er was toch dat hele rapport, het plan de campagne zal maar zeggen? Waar is dat gebleven?
Hij zou zijn 'partners' een vuistdik plan van aanpak gestuurd hebben. Dat is wat ik nog weet. Er zal vast iemand zijn die dat heeft. Of was dat ook een hoax!?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de OP staat een en ander maar de rest heb ik nooit gezien!!
Of hij is het land uitgevlucht met het geld dat die hier heeft opgehaald?
Daar is die dan! Het kon elk moment gebeuren! De gene die een groot gedeelte van dit alles op zijn geweten heeft!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef disjfa het volgende:
Als jullie zo zeuren, waarom gaan jullie dan geen game maken
Maar echt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef Lyzio het volgende:
Roelof is me de visionair wel zeg.
Dus je bent een grotere faler dan roelof, of hoe je je kloon vandaag noemt.quote:
Dit vind ik verdacht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zal dan zorgen dat het bij Roelof terecht komt!
Disjfa je hebt dat jong al genoeg aangedaan! Maak het niet nog erger oke?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een grotere faler dan roelof, of hoe je je kloon vandaag noemt.
Foutje!quote:
Zegt hij die in het verleden wel vaker mensen heeft afgezet. Uhuquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat we dan gezamelijk kunnen zorgen dat het goed aankomt bij hem! Als die nog leeft trouwens.
Waneer dan dudequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zegt hij die in het verleden wel vaker mensen heeft afgezet. Uhu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |