Hyversquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
en Timo is 120ste lid geworden van DJ Sandstorm hyves
hej Brenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Grolsch + Pomtips + EkSta Weekend![]()
Chapeau!
Het is catchy as fuck, daar moet je het toch mee eens zijn...quote:
* -Hans- gooit er een snoepje in.quote:
Avond Kevin ! mooi op tijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Ik 121ste!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat hebben jullie 3fmvrouwen ingodsnaam met rattenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej Bren![]()
hoelang zit jij al stiekem mee te lezen?![]()
* muisje-eliza moet zo een rat met n kaakabces doen
ze komen toevallig ook bijna allemaal van het rattenforum.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie 3fmvrouwen ingodsnaam met ratten
Oh shit ja ik zou the hoff met je komen (quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan kom ik niet met hoge hakken, en mag je ook niet the Hoff spelen op mn ps3
Bren Janne en ik kennen elkaar al een heleboel jaar via een rattenforum...dat we nu én masse alledrie de overstap naar 3FM hebben gemaakt is toch juist leuk! We kennen elkaar gewoon van een ander forum en delen af en toe nog t 1 en ander eroverquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie 3fmvrouwen ingodsnaam met ratten
als dat alles is , gaan we een goede avond te gemoedquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, ik moet nog 7 minuten wachten
tot zoquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, ik moet nog 7 minuten wachten
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
zijn er nog meer leuke rattenmeisjes die 3fm luisterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren Janne en ik kennen elkaar al een heleboel jaar via een rattenforum...dat we nu én masse alledrie de overstap naar 3FM hebben gemaakt is toch juist leuk! We kennen elkaar gewoon van een ander forum en delen af en toe nog t 1 en ander erover
Bestaat dat echt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze komen toevallig ook bijna allemaal van het rattenforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |