Ik krijg altijd van dezelfde mensen complimenten, wel op verschillende geurtjes... Ook kritiek trouwensquote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nice, niche geurtjes dus ook. Ik vraag me nog steeds af of mensen überhaupt mijn parfums ruiken, krijg echt zelden commentaar/complimenten erop. Of misschien durven ze er niks van te zeggen.
W1ZZ, ik heb het geld zojuist overgemaakt.
Haha, same here!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
En grappig dat vijgen en kokos zo dicht bij elkaar liggen qua geur, terwijl ze van smaak erg veel verschillenVan Marc Jacobs for Men dacht ik ook altijd eerst dat het kokos was.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef W1ZZ het volgende:
De dames van TPC shippen weer lekker in delenHeb net 't mailtje binnengekregen dat ze de Micallef Aoud en de Indole de Lubin (toevallig precies de bestelling van Horloge) verscheept hebben...
quote:Other recent arrivals include Bois 1920 (pronounced ‘boyce’ rather ‘bwah’, I discovered),
Dat vond ik ook een aparte uitspraak idd, helemaal aangezien ze met een Franse verkoper had staan pratenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:54 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord en ik wil er nog wel een keer heen. Heb alleen een keer in interview met die vent gelezen en daar spatte de arrogantie helaas vanaf... Dan hoeft het van mij al niet echt meer.
P.S.:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |