Nu hoor ik er zeker wel bij... Ja ik kreeg bericht van T-mobile dat ik me abbo kon verlengen... En heb al te vette apps gezien voor dat ding... Remote control van je pc thuis... Mp3's streamen van je eigen pc... En nog meer van dat soort ongein...quote:
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dan ook bij Twente dit seizoen!
Maar het is beter voor Twente als hij blijft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaan
http://www.volvooceanracegame.org/quote:
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Incolumis het volgende:
jeuj fijn Ziggo is volgens mij net bezig met onderhoud ofzo, geen pagina die laadt
Inco "ik wil virtueel zeilen!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Inco "ik wil virtueel zeilen!"
Ziggo: "het heet "surfen" "
Inco: "Sterf"
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadtquote:
Nooit geweten dat Ziggo zo verstandig was..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |