Eigenlijk hoort FIFA 09 daar ook wel bij als 4de.quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef FJD het volgende:
Uiteindelijk zijn de spellen pas echt goed als ze voor de Wii zijn
Kick-Offquote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
Staan die op Usenetquote:Op maandag 15 december 2008 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kick-Off
[ afbeelding ]
Sensible Soccer!
[ afbeelding ]
Ik kwam gisteren wel bij ons in de straat wel iemand tegen die vroeg waar dat was..quote:Het Haagse viertal zat rond 19.10 uur in een auto op het parkeerdek aan het De Savornin Lohmanplein.
Pauper! Kopen zal je!quote:
Jawohl, en later had ik deze!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef jpjedi het volgende:
Sensible soccer..grijs gespeeld op de Amiga.. Heb het pas nog eens op de PC gehad maar het heeft niet meer wat het toen had..
Met DE Joystick natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jawohl, en later had ik deze!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef FJD het volgende:
Wat een tijd was dat1 knopje waar alles mee kon
Nu heb je acht knoppen die je ook in combinatie kan gebruiken en die anders reageren bij balbezit
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Die heb ik ook gehad! Voor de Atari 2600quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..
Schijnen mijn ouders niet al te lang geleden nog weggegooid te hebben..
Doe je morgen ook mee?quote:
quote:
Gezien jou spel in voetbal games (en de frustraties die dat bij jezelf oproept) verbaast me dat helemaal niksquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Elke 2 weken met mijn broer naar de "computerclub". Hier kwamen we in een sporthal met 50 anderen samen. In het begin enkel C64`s maar in de jaren overgegaan op Amiga`s. Wij als een idioot kopieren en wat sensible soccer spelen. Maar natuurlijk wel eerst diskette`s inslaan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Dit was mijn grootste vriend toendertijd.
[ afbeelding ]
En ik maar niet weten dat 't illegaal enzo was. Ik wist niet eens dat je spelletjes kon "kopen" in de winkel. Ik wist eigenlijk helemaal niet zo veel in die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |