Ik haal het er niet uit. Het verschil tussen m'n Logitech setje over tulp en fatsoenlijke boxen over een goed receiver dat vind ik nog wel 1000,- waard maar het verschil tussen een set van 1000,- of 2000,- is voor mij te klein om het er voor over te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima prijs voor een beetje versterkerDie van m'n pa heeft ook 4 HDMI aansluitingen
gebruik je toch niet. Die van mij kan ook 2x 5.1 tegelijk aansturen...woohoooquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:53 schreef FJD het volgende:
Owja en ik vind stiekem die multizone die iig op Denon zit ook wel erg gaaf
Dat heb ik op mijn Onkyo (oid) ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:53 schreef FJD het volgende:
Owja en ik vind stiekem die multizone die iig op Denon zit ook wel erg gaaf
Nightmare vond ik de tofste.quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Steel wheelsl was de vetste![]()
[ afbeelding ]
Chaos enginequote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
woohoo!!Giana Sisters!
![]()
Double Dragon
![]()
Spy VS Spy
"
The Chaos Engine
![]()
und so weiter
Kost 250 euro. Valt nog mee. Hoewel ik alleen GT5P als racegame heb (ik zie mezelf nog geen wipeout hd spelen in zo'n ding). Misschien 1 halen als GT5 zometeen uitkomt! Die dingen zijn wel supertof.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Mr_Baus het volgende:
...
...
Dus waarom geen Playseat Evolution?![]()
[ afbeelding ]
OMG dat is toch echt fokkin gaaf, en het kan nu zeg maar.. my own driving simulator shit ..
of een "voor de normale mens betaalbare" 7.1 set met TrueHD geluid voor bij je BluRay films en shit
Iemand wel eens met zijn sweet ass in zo'n Playseat gezeten? Ik kan er niets slechts over vinden..?
quote:
Ursel snapt 't niet helemaalquote:Op maandag 15 december 2008 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Prik je hem toch op zo'n tulpie, Heb je toch genoeg over..
Naja als je keuken bv afgesloten is van je woonkamer dan kun je op een eenvoudige manier toch goed geluid in je keuken krijgen en als ik er dan toch wat geld in steek dan is multiroom me wel een paar euro extra waardquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:06 schreef staticdata het volgende:
gebruik je toch niet. Die van mij kan ook 2x 5.1 tegelijk aansturen...woohooo
Ik heb hem vannacht om half 2 ff gesmst en hij heeft uhm mee genomen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Heb je de router nou? We willen vanavond wel even spelen natuurlijk
das waar. ik zat er over te denken om een kabel naar me tuin te trekken om daar gewoon muziek te kunne luistenquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je keuken bv afgesloten is van je woonkamer dan kun je op een eenvoudige manier toch goed geluid in je keuken krijgen en als ik er dan toch wat geld in steek dan is multiroom me wel een paar euro extra waard![]()
Goedemorgen trouwens
Je vergeet ut fietsen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:15 schreef staticdata het volgende:
whehehe tis toch wat. geen gezeik over beurzen, voetbal, geluid. stelletje rukkers zijn we
En zeilenquote:
Nou vergeet je Baus zijn geile race stoeltje..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:35 schreef staticdata het volgende:
geluid
beurs
voetbal
zeilen
fietsen
En straks ook weer hardlopenquote:
Wow!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Toch maar Iphone besteldDat ding is toch te vet!
Nu hoor ik er zeker wel bij... Ja ik kreeg bericht van T-mobile dat ik me abbo kon verlengen... En heb al te vette apps gezien voor dat ding... Remote control van je pc thuis... Mp3's streamen van je eigen pc... En nog meer van dat soort ongein...quote:
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dan ook bij Twente dit seizoen!
Maar het is beter voor Twente als hij blijft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaan
http://www.volvooceanracegame.org/quote:
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Incolumis het volgende:
jeuj fijn Ziggo is volgens mij net bezig met onderhoud ofzo, geen pagina die laadt
Inco "ik wil virtueel zeilen!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Inco "ik wil virtueel zeilen!"
Ziggo: "het heet "surfen" "
Inco: "Sterf"
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadtquote:
Nooit geweten dat Ziggo zo verstandig was..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadt
tot nu toe nog geen klachten erover gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Ziggo zo verstandig was..
* ursel luisterd AC/DC - Touch too much..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis luistert heel toepasselijk naar The Doors - Riders On The Storm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |