Eigenlijk hoort FIFA 09 daar ook wel bij als 4de.quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef FJD het volgende:
Uiteindelijk zijn de spellen pas echt goed als ze voor de Wii zijn
Kick-Offquote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
Staan die op Usenetquote:Op maandag 15 december 2008 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kick-Off
[ afbeelding ]
Sensible Soccer!
[ afbeelding ]
Ik kwam gisteren wel bij ons in de straat wel iemand tegen die vroeg waar dat was..quote:Het Haagse viertal zat rond 19.10 uur in een auto op het parkeerdek aan het De Savornin Lohmanplein.
Pauper! Kopen zal je!quote:
Jawohl, en later had ik deze!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef jpjedi het volgende:
Sensible soccer..grijs gespeeld op de Amiga.. Heb het pas nog eens op de PC gehad maar het heeft niet meer wat het toen had..
Met DE Joystick natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jawohl, en later had ik deze!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef FJD het volgende:
Wat een tijd was dat1 knopje waar alles mee kon
Nu heb je acht knoppen die je ook in combinatie kan gebruiken en die anders reageren bij balbezit
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Die heb ik ook gehad! Voor de Atari 2600quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..
Schijnen mijn ouders niet al te lang geleden nog weggegooid te hebben..
Doe je morgen ook mee?quote:
quote:
Gezien jou spel in voetbal games (en de frustraties die dat bij jezelf oproept) verbaast me dat helemaal niksquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Elke 2 weken met mijn broer naar de "computerclub". Hier kwamen we in een sporthal met 50 anderen samen. In het begin enkel C64`s maar in de jaren overgegaan op Amiga`s. Wij als een idioot kopieren en wat sensible soccer spelen. Maar natuurlijk wel eerst diskette`s inslaan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Dit was mijn grootste vriend toendertijd.
[ afbeelding ]
En ik maar niet weten dat 't illegaal enzo was. Ik wist niet eens dat je spelletjes kon "kopen" in de winkel. Ik wist eigenlijk helemaal niet zo veel in die tijd.
Daar ben ik het zo 100% mee eens! Ik ging vroeger ook altijd met een maatje van me naar de computerclub. Altijd ruzie maken, hij wilde alleen maar gamen daar terwijl ik mijn tijd zo effectief mogelijk wilde doorbrengen door non-stop games te kopieren. Dat was echt heaven on earthquote:Op maandag 15 december 2008 15:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Elke 2 weken met mijn broer naar de "computerclub". Hier kwamen we in een sporthal met 50 anderen samen. In het begin enkel C64`s maar in de jaren overgegaan op Amiga`s. Wij als een idioot kopieren en wat sensible soccer spelen. Maar natuurlijk wel eerst diskette`s inslaan.Hele bakken vol met spellen en dan na de club tot zondagavond thuis spelen.
Dan kwam mijn vader om de stekker eruit te trekken en die ging er pas weer in op vrijdagavond.![]()
-wings of fury
-steel ball (of zoiets)
-supercars
-lotus turbo challenge
-superfrog
-full contact
-wings of the sky
-birds of prey
-sensible soccer
-civilization
-pirates
-pinball illusions
-streetfighter II
-enz enz
Man wat een plezier hebben we toen gehad zeg. dan is gamen nu maar saai.Veel te complex geworden denk ik wel eens.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Mrakz0r het volgende:
pinball ilusions (ik had altijd pinball dreams waarbij de 4e kast het nooit deed).
Ik ben al weg..quote:Op maandag 15 december 2008 16:52 schreef Sickert het volgende:
Ok
Willen alle bejaarde en fossielen dit Topic nu verlaten
Klik!quote:Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waar/hoe kom ik het goedkoopst aan een jaar xbox live?
quote:Op maandag 15 december 2008 16:52 schreef Sickert het volgende:
Ok
Willen alle bejaarde en fossielen dit Topic nu verlaten
verkopen die knakkers geen fifa?quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klik!
Krijg je er nog een maand gratis bij ook
Waarom staat er bij die belachelijke dingen altijd altijd de letter combinatie EA in de zin.quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 voor de Xbox 360 is niet regiovrij!! En zij verkopen alleen regiovrije games. Geen enkele EA game voor de Xbox 360 is regiovrij trouwens
Prik je hem toch op zo'n tulpie, Heb je toch genoeg over..quote:Op maandag 15 december 2008 23:00 schreef FJD het volgende:
Ik zat vandaag nog even te browsen naar een goede versterker maar waarom hebben al die teringdingen 6x component, 40x tulp en dan maar zo weinig HDMIIk heb er nu al drie bezet en dat is dan nog zonder een Popcorn Hour en zonder HD TV. M'n PC zou dan weer afvallen maar dan heb ik nog steeds minimaal 4x HDMI nodig maar die zitten alleen op versterkers van tegen de 1000,-. Toch maar wachten en hopen op nieuwe modellen, misschien dat ze dan wat component voor HDMI in gaan ruilen op de betaalbare versterkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |