Dat wordt geheid te duurquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:26 schreef FJD het volgende:
He maar Baussie, wat ik me dan wel weer afvraag (of Frankie). Dan zie ik bv. een set speakers staan waarmee ik direct compleet ben. Maar kan ik niet beter de speakers los kopen? Of wordt het dan zo duur dat ik dat nooit ga redden voor 1000,-? Blijft wel ontzettend geil om steeds naar te kijken maar tis ook een beetje erg duur
Neem gerust een biertje en een zak chips erbij. Zet je roer vast, gooi een touw buiten boord en je kan ook nog een beetje zwemmenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef FJD het volgende:
Ruim 2000km moeten varen tegen met geluk 20km/u en dan elk kwartier gaan zitten sturen
Met het nationale moffenelftal liep het sowieso wel erg lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef FJD het volgende:
Duits doelpuntEerst drie man uitkappen, op de keeper schieten, vervolgens met de bal aan je voet gaan staan wachten tot de keeper op de bal duikt en dan de bal achter je standbeen langs halen en met een hakje het doel in tikken
Kwam ze tegen in een topic in General Chat, meen ik.. Ik dacht: "weet je wat? daar ga ik de mannen van BoF eens mee verblijden!"quote:Op woensdag 17 december 2008 09:09 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Keltie, wat moet jij met die zwangerschap smilies??
Volgens mij zit je gewoon stiekem in OUD en durf je dat hier niet kenbaar te maken..quote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kwam ze tegen in een topic in General Chat, meen ik.. Ik dacht: "weet je wat? daar ga ik de mannen van BoF eens mee verblijden!"
Tof van mij hey?
Ow, daar heb ik regelmatig gekekenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon stiekem in OUD en durf je dat hier niet kenbaar te maken..
Sjonge, jonge.. Komt er een nieuwe tegenstander, ben ik met vakantiequote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh vanuit Nederland![]()
DRAMA reis achter de rug.![]()
Vertraging vertrokken... 3 krijsende kinderen gedurende de gehele nacht. uur in aansluitend toestel zitten wachten op CDG. Toen in Amsterdam 4 uur op de koffers gewacht, Jeezz..
Morgen xbox halen zodat ik met de kerst met jullie kan fifa spelen.
Vindt je het gek als je met 100k bootjes op een vierkante centimeter zit..quote:
Vanavond ff die router aansluiten...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjonge, jonge.. Komt er een nieuwe tegenstander, ben ik met vakantie
Zou tijd worden ook want die Frank is geen tegenstand voor Fer en mij
Broek naar beneden en met de vlakke handquote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Keltie het volgende:
Zou tijd worden ook want die Frank is geen tegenstand voor Fer en mij
Er was een website die vol stond met "wii accidents".... Leuke foto's en filmpjes leverde dat opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |