quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:50 schreef FJD het volgende:Thanks Baus

Duurt toch nog wel even dat ik zoiets koop om de eenvoudige reden dat ik nu op een klein kamertje leef en een beetje set niet eens lekker kwijt kan

Ik zit dus met hetzelfde probleem.. zit op zo'n 15 vierkante meter "puntdak zoldertent"..
Heb al eeuwen een Dolby Pro Logic systeem van 800 watt, levert een keurige sound af en kan zo fokkin hard dat ik de barsten in mijn zolderraam heb zitten

.. Nog steeds zeer tevreden mee, voldoet in principe prima.. Maar ja, tis Pro Logic enzo, en dat kan nu toch eigenlijk niet meer... Heb je 1080p tv, ps3 bluray etc, is je geluid het niet helemaal.. Maar tegelijkertijd betwijfel ik nu of een nieuwe setup me in deze situatie wel écht van dienst kan zijn.. 80% van de tijd kan ie toch niet full power blaffen..
En als ik dan toch de ultieme thuis bios wil.. doe dan ook meteen maar een minimaal 132cm scherm, en doet u dan ook maar minimaal 100hz etc etc..
Ik denk dat ik met dat geld (een ruime 600 euro) toch wel een aantal andere zaken kan doen die mij veel meer genoegdoening kunnen geven dan zo'n, op dit moment, "over the top" versterker..
En eigenlijk wil ik maar 1 versterker, en dat is de topper uit de Sony ES serie.. kost 1700 euro, ga je alweer
En dan ook geen budget (sataliet)speakers, maar gewoon echt passend spul.
Ik denk dat ik nog maar even lekker bij simpel maar keihard en mooi genoeg geluid blijf