misschien al op t nieuws voorbij zien komen: Een anti-abortus-freak-beweging wil bij ieder huishouden een foetus van 10 weken (plastik dingetje) in de brievenbus duwen om zo mensen bewust te maken dat abortus toch echt niet kan. Die man was zooooo gristelijk en ouderwets qua gedachtes...ik hoop niet dat ik zo een popje in mn brioevenbus krijg want die gaat retour afzender met een poederbrief erbijquote:
Sowieso, enig idee hoeveel grondstoffen die onzin zou kosten? Die mafkezen zullen wel niet tevens lid zijn van Greenpeace...quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien al op t nieuws voorbij zien komen: Een anti-abortus-freak-beweging wil bij ieder huishouden een foetus van 10 weken (plastik dingetje) in de brievenbus duwen om zo mensen bewust te maken dat abortus toch echt niet kan. Die man was zooooo gristelijk en ouderwets qua gedachtes...ik hoop niet dat ik zo een popje in mn brioevenbus krijg want die gaat retour afzender met een poederbrief erbij
Nee niets over gehoord. Als dat hier in de brievenbus komt stuur ik `m ook gelijk retour afzender. Ben absoluut pro-choice. Pro-life slaat nergens op IMHOquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien al op t nieuws voorbij zien komen: Een anti-abortus-freak-beweging wil bij ieder huishouden een foetus van 10 weken (plastik dingetje) in de brievenbus duwen om zo mensen bewust te maken dat abortus toch echt niet kan. Die man was zooooo gristelijk en ouderwets qua gedachtes...ik hoop niet dat ik zo een popje in mn brioevenbus krijg want die gaat retour afzender met een poederbrief erbij
Ha, een "Mama appelsapje"quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef henkde_j het volgende:
hoorde ik nu net "koetje boe" in dit nummer?
alweer een nummer vern**ktquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef henkde_j het volgende:
hoorde ik nu net "koetje boe" in dit nummer?
hier n stukje:quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, enig idee hoeveel grondstoffen die onzin zou kosten? Die mafkezen zullen wel niet tevens lid zijn van Greenpeace...
Hoe heette dit nummer?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, een "Mama appelsapje"Stuur 'em naar Timur!
Die laatste zin vind ik zo raar hè, net alsof je dat kind niet traumatiseert als je vader de verkrachter van je moeder is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier n stukje:
http://64.233.183.132/search?q=cache:8hy_80J6rNkJ:www.waarmaarraar.nl/pages/re/35751/Anti-abortus-christenen_persen_foetussen_door_brievenbus_.html+anti+abortus+foetus&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl
Nee? Niet met Herman en 13 van zijn vrienden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou daar hoef ik juist niet heen
neehquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee? Niet met Herman en 13 van zijn vrienden?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel krijgen wat in hun handen gedrukt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze was idd. ergquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Sinds 2 weken denk ik toch wel steedsbij Nikki
Eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Sinds 2 weken denk ik toch wel steedsbij Nikki
Wordt ook niet meer goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit toevallig te kijken nu naar ned 2. Zijn stem nog steeds niet goed. Bijzonder triest.
Helaas... Had er wat over gelezen op RadioFreak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |