Moet kunnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vol, an sich paste het allemaal wel, als we de achterstoelen niet bij ons hadden gehad, nu was het iets gecompliceerder![]()
[ afbeelding ]
spanbandje om de achterklep vast te maken en het zat zo ontiegelijk vastquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
die paar dingetjes waar je eigenlijk voor ging zijn er bij in geschoten neem ik aan?
Die pasten niet meer in de autoquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
die paar dingetjes waar je eigenlijk voor ging zijn er bij in geschoten neem ik aan?
Als je een goeie DVD op zet wel.quote:
En welke is de goede dvd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een goeie DVD op zet wel.
Cloverfieldquote:
quote:
quote:
Jij bent raarquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ik gooi niet snel films weg, maar dit was er dus wel 1
Yep, en ik blijf het een baggerfilm vindenquote:
Dan moet je hem weggeven of als onderzetter gebruikenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en ik blijf het een baggerfilm vinden
Ik geef geen gedownloade films wegquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je hem weggeven of als onderzetter gebruiken
Weggooien
Kantooruren SlowChatquote:
En tijdens kantooruren werken we allemaal!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kantooruren SlowChat![]()
jullie hebben me al die tijd voorgelogen
Grappig welquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En tijdens kantooruren werken we allemaal!
Hang zequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kap ermee. Ik ga de was ophangen, en daarna is er nog anderhalf uur sport op TV
Strijken? Wat is dat? Nee, ik ben even aan het ICT'en.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft _A_ je een strijkbout in je handen gestopt?
Strijken is wat Fles gaat doen als zijn opgehangen was droog is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Strijken? Wat is dat? Nee, ik ben even aan het ICT'en.
Dus iedereen heeft de hele dag wat voor pauze dan ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve in de koffie- en theepauzes... dan zitten we in de KSC!
Lange pauzesquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft de hele dag wat voor pauze dan ook
hehe ik wist hetquote:
Feli's...quote:Op zondag 14 december 2008 08:41 schreef BrandX het volgende:
Overigens na deze post nog vier posts en dan heb ik het magische getal van 22222 posts behaald.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vol, an sich paste het allemaal wel, als we de achterstoelen niet bij ons hadden gehad, nu was het iets gecompliceerder![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |