Hier ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
Hier zorgen ze er altijd wel voor dat we het een paar dagen eerder hebben. Normaal krijgen we het salaris rond de 25ste uitgekeerd en in december rond de 22ste.
En dan? De rest moet je toch later als nog betalen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:04 schreef Fogel het volgende:
Normaal de 20e, maar in December de 10e. De 'bonus' is dat in December maar de helft van de normale loonsbelasting ingehouden wordt.
Nee, de rest heb je al betaald omdat je de voorgaande maanden steeds iets teveel betaald hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En dan? De rest moet je toch later als nog betalen?
Hier net zo, maar het boeit me niet zo wanneer ik het krijg, als ik het maar krijg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
Hier zorgen ze er altijd wel voor dat we het een paar dagen eerder hebben. Normaal krijgen we het salaris rond de 25ste uitgekeerd en in december rond de 22ste.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Dennis101 het volgende:
Bij ons komt het normaal rond de 28ste, valt die dag in een weekend komt het salaris voor het weekend. In december komt het bij ons eigenlijk op de 21ste, maar die valt op een zondag. Nu krijgen we het waarschijnlijk 'pas' de 22ste, ipv de vrijdag voor het weekend.
verschilt per werkgever?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vroeger was het altijd zo dat je werkgever vanwege de feestdagen je loon altijd een week eerder stortte dan normaal, meestal gaat dat dan gepaard met kerstbonus/pakket.
Nou vraag ik me af of dat dit jaar vanwege de economische crisis ook nog zo zal zijn.
En aangezien sommige bedrijven zodanig gierig zijn (zoals in het geval van mijn werk), dat ze nu ineens de bonus gedeeltelijk dan wel niet helemaal zullen schrappen en je je geld op de normale dag van storting zal krijgen, dit betekend dus voor sommige mensen pas na de kerstdagen.
Your opinions please.
Kwestie van goed plannen, ik zit nooit zonder geld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En je zal maar net dat weekend zonder boodschappen/geld zitten ofzo, kom maar op met je voedselpakket.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kwestie van goed plannen, ik zit nooit zonder geld.
Dank je wel, maar zo moeilijk is het niet. Of mijn loon nou later of eerder gestort word, voor mij maakt het geen verschil.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de weinigen die het snapt dat je niet afhankelijk moet zijn om op datum X je loon te krijgen (zelfs al heeft iedere normale werkgever een vaste datum).
Een reactie na precies 52 wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dank je wel, maar zo moeilijk is het niet. Of mijn loon nou later of eerder gestort word, voor mij maakt het geen verschil.
Ik krijg mijn loon deze maand (december) als het goed is zo rond de 22stequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Fogel het volgende:
Ik heb tegenwoordig twee werkgevers, de ene keert altijd de 12e uit, de ander (nog steeds) de 20e. Deze maand kreeg ik mijn loon de 9e en 10e.
Dat ben ik met je eens. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat het voor mij niet uitmaakt, maar er zijn ongtwijfeld mensen die het elke maand net aan rond krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Light het volgende:
[..]
Een reactie na precies 52 weken
'k denk dat er vrij veel mensen zijn die iedere maand weer moeten opletten dat ze aan het eind van het geld niet nog een stukje maand over hebben. Voor die mensen is het heel vervelend als het salaris een paar dagen later komt. Maar dat kun je gewoon oplossen met spaargeld natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |