Dat kan dus niet hequote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand vertellen hoe ik terug ga in de oude lay out
die nieuwe is zo verschrikkelijk
quote:Op zondag 14 december 2008 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet. En zo erg is die layout toch niet?
Omdat de andere teams er op vooruit zijn gegaan en jij blijkbaar stil bent blijven staan?quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Silver_Shark het volgende:
oh ja HT
vorig seizoen kampioenskandidaat kampioenschap met 1 punt gemist
dit seizoen degradant kandidaat![]()
pressies met zelfde opstelling en spelers hoe kan het
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschilquote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat de andere teams er op vooruit zijn gegaan en jij blijkbaar stil bent blijven staan?
TSI zegt nix...En als dat wel zo zou zijn, ben jij waarschijnlijk een erg slechte manager cq. tacticusquote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschil
Niet miepen. Ik heb 2 keer zo veel TSI als de nummer 3 in de competitie en 4 keer zoveel TSI als de nummer 2 in de competitie. Toch sta ik gelijk qua aantal punten maar wel op de 1 plaats zoals het ook zou moeten zijn als je het beste team bent.quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschil
Vast niet, want jij hebt veul meer TSIquote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Verloren met 5-2..... terecht?
[ afbeelding ]
simpele 5-1 met beste ratings tot nu toe denk ik. Hopen dat ik dit tot eind seizoen volhoud...quote:
Maar kijk dan naar die statsquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vast niet, want jij hebt veul meer TSI![]()
als je zelf al vind van niet.. waarom vraag je het dan?quote:
Magoed, kan mij het schelen. Zal iig niet promoveren.quote:(21:52)Allstars: Back
Wat een terugkomst in de competitie. Er werd gezegevierd met 2-5. De statistieken zeggen dat het onverdiend is maar wie de wedstrijd heeft gezien heeft waarschijnlijk het idee gehad dat Allstars met 2 man meer op het veld stond. We zijn terug en iedereen mag het weten. Nu het clubhuis in vieren die hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |