Het blijft toch gewoon random. Dus het lijkt me niet aan de regio te liggen.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
misscien word t tijd om je scouts in een ander gebied te laten zoeken. Bij mij helpt dat.
[..]
Natuurlijk. Ik ben trots dat ik lid ben van FOK!.quote:Zo hoort t ook. Je bent ook nog steeds lid van onze fed dus ook voor ons hoor je leden te ronselen
[..]
Dat is inderdaad het probleem wat de meeste managers hebben. Maar meestal kost het alleen maar geld.quote:![]()
[..]
Klopt maar ik ben altijd nieuwschierig wat voor een stats hij heeft en misschien is het een leuke waailap voor mn B team.
Dat heb ik net vorige week gedaan. Uit pure wanhoop.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
misscien word t tijd om je scouts in een ander gebied te laten zoeken. Bij mij helpt dat.
Bij mij werkt t en als je in een gebied zit waar veel clubs zitten word de kans dat jou scout m vind all1 maar kleiner. Alhoewel er daar in verhouding wel ietsjes meer talentjes geproduceerd worden.quote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het blijft toch gewoon random. Dus het lijkt me niet aan de regio te liggen.
Toppertje zo hoort t ookquote:Natuurlijk. Ik ben trots dat ik lid ben van FOK!.![]()
Ja maar die 2k heb ik er dan wel voor over.quote:Dat is inderdaad het probleem wat de meeste managers hebben. Maar meestal kost het alleen maar geld.
Dan moet je m ff de kans geven. Hoe kan ie nou in 1 week gesetteld zijn en een leuk spelertje vinden?quote:Op zondag 14 december 2008 12:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb ik net vorige week gedaan. Uit pure wanhoop..
Wel een leuke wedstrijd gezien of was ie zo saai als de uitslag doet vermoeden?quote:Op zondag 14 december 2008 13:42 schreef nicomart het volgende:
mafkezen bij Feyenoord trouwens.. Gaan ze een beetje lopen rellen, moet ik 10 minuten omlopen om bij mijn auto te komen. Ik had het al zo koud
Geen idee. Misschien waailappen united.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wie heeft die term verzonnen eik, waailap?
Ik heb er daar 2 van rondlopen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vandaag een Reusachtig middenvelder aangetrokken.. nog nooit een speler met zo'n hoge stat in mn ploeg gehad
Hmmm....en nog een keer. Blijkbaar iets fout gedaan gister. Nu mag de draaideur wél dichtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
Irritant ook die bouw werkzaamheden rond mn stadion mn supporters raken helemaal van slag :
[..]
Maar goed dat de draai deur al weg is gehaald
quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmmm....en nog een keer. Blijkbaar iets fout gedaan gister. Nu mag de draaideur wél dicht
ach ja je hebt altijd baas boven baas he?quote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er daar 2 van rondlopen.
Beltxis heeft dat niet denk ik...quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja je hebt altijd baas boven baas he?
ik weet niet hoe hij het in de competitie doet..quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beltxis heeft dat niet denk ik...
4,5 ton in de regenquote:Vandaag trotseerden 39910 trouwe fans de gestaag neerstromende regen in De Sportfinne
nog nooit zo veel in mn stadion gehad sinds de invoering van het nieuwe fansysteem..quote:Vandaag kwamen er 40903 toeschouwers naar Riku Kilpinen Stadion, waar het een lekker voetbalweertje was.
netjes..quote:Op zondag 14 december 2008 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
35000 toeschouwers. Compleet uitverkocht in een door hijskranen en bouwmateriaal omringd stadion.
quote:De volgende spelers kwamen, gehuld in fraaie nieuwe shirtjes, het veld op: Fehringer - Huber, Grini, Aalbrecht - Bilan, Pound, Middenmeer, Bădescu, Mihalache - Salvador, Toquet.
Niet. En zo erg is die layout toch niet?quote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand vertellen hoe ik terug ga in de oude lay out
die nieuwe is zo verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |