quote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAAA IK BEN ER WEER!
Terug van een maand vietnam en een maand chicago en nu weer lekker aan de scriptie in NL
Was wel heel vet hoor!!!!!
Nu weer GITAAR!
Binnenkort eens naar Maxguitars in den Haag om met mn tweelingbroer (weer) een nieuwe LP te gaan kopen!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Doodkapje het volgende:
Tele Verbrand Post
Nee, van broer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Is dat jounes?
Ik heb dus gisteren op deze gespeeld, en ben ganz verkocht.
http://www.thomann.de/nl/fender_52vintage_telecaster.htm
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik zal het uitmaken, als ze dingen gaat eisen van je is het verkeerd!
Het gaat om kerst, alsin lootjes getrokken en dat is een van de dingen die ze vraagtquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaan
Ban?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:05 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP, Ik ben trouwens Matjuhhh
Moet je naar zo'n stickerboer gaan die beletteringen doen voor bijv. bedrijfsauto's en reclameborden maakt voor bedrijven. Als je het bestand met het logo digitaal kunt aanleveren (liefst in een Adobe Illustrator achtig formaat, in elk geval met vectorgraphics) is het meestal zo gebeurd. Het is wel: hoe meer kleuren, des te duurder het gaat worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin wilt voor kerst haar bandlogo op haar basevel
Iemand enig idee hoe dat moet (dus echt het logo dus geen tape ofzo)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef yvonne het volgende:
matjuhhh007 gevalletje prullenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |