Dan weet ik niet waar jij naar kijkt, maar als je de prijzen van http://tweakers.net/pricewatch/ bekijkt, dan is SKIQ bijna altijd goedkoper. Tenzij je voor een eurootje of 3 goedkoper wilt bestellen in het buitenland, maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 15 december 2008 17:14 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Goedkoop.. Waar haal jij je spellen normaal dan?
Ik vind die prijzen niet bepaald laag. Wel fijn dat je het de volgende dag in huis hebt natuurlijk, maar met die prijzen kun je net zo goed even langs een winkel, dan heb je 'm gelijk.
Nee hoor, als je op de akties let en ebay etc, dan scheelt het vaak nog eurotje of 20.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij naar kijkt, maar als je de prijzen van http://tweakers.net/pricewatch/ bekijkt, dan is SKIQ bijna altijd goedkoper. Tenzij je voor een eurootje of 3 goedkoper wilt bestellen in het buitenland, maar daar heb ik geen behoefte aan.
Akties heeft elke webwinkel en op Ebay zal ik nooit, maar dan ook nooit spellen kopen. Maar goed, ieder zijn behoeftequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:13 schreef motherflocker het volgende:
Nee hoor, als je op de akties let en ebay etc, dan scheelt het vaak nog eurotje of 20.
Haha waarom niet? Zat online winkels die alleen via ebay verkopen. Gewoon naar de betrouwbaarheid kijken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Akties heeft elke webwinkel en op Ebay zal ik nooit, maar dan ook nooit spellen kopen. Maar goed, ieder zijn behoefte
Te veel slechte ervaringen ermee, ook met mensen / winkels met zgn. goede betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef motherflocker het volgende:
Haha waarom niet?
volgens mij is dat voor shipping in de ukquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:29 schreef motherflocker het volgende:
Gisteren was de game van play.com nog niet binnen, hoop vandaag toch wat te ontvangen aangezien ze zelf praten over 5 dagen, is het nu dus al 7 dagen later.
Spellen van play.com gisteren binnen! Keurig in appart verpakte enveloppen, in folie en niks beschadigd! Toppertje.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij is dat voor shipping in de uk
Waren vorige week zaterdag verzonden, waren gisteren binnen. Zal wel door het weekend komen. Had ze op de donerdag ervoor gekocht.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Wanneer heb je je games bij play.com besteld? En weet je ook wanneer ze zijn verzonden?
Ik zie allemaal prijzen van rond de 50/55 euro.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij naar kijkt, maar als je de prijzen van http://tweakers.net/pricewatch/ bekijkt, dan is SKIQ bijna altijd goedkoper. Tenzij je voor een eurootje of 3 goedkoper wilt bestellen in het buitenland, maar daar heb ik geen behoefte aan.
Ja klopt, heb daar zelf Rainbow six Vegas II voor 13,99 gehaaldquote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad. De kans is er dat je achteraf iets bij moet betalen, maar volgens mij wordt het nooit duurder dan in de winkel je game halen, dus dat is niet echt een probleem.
De laatste tijd bestel ik vooral bij play-asia en play.com, vooral die laatsten hebben zieke aanbiedingen de laatste tijd met goede games. Nu bijv. Midnight club LA voor 14 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |