quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Post ze hier niet meer dan? omdat ze onenigheid had met MM?
Goed idee. Ik stink een uur in de wind en ik zit onder de verf.quote:
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost. Maar misschien is ze druk inderdaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Waarschijnlijk wou hij hetzelfde vragen als ik deedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Fok is te traag om het op te zoeken maar ik zei pas nog dat het een week duurt voordat je hier vermist wordtquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost.
Zo zie je maar weer, nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggen
Henry Ford was ook een antisemiet, BMW en Mercedes-Benz maakten gebruik van dwangarbeid in WO2, Renault en Fiat hebben tanks gemaakt, Mitsubishi oorlogsvliegtuigen... neemt niet weg dat ik best een auto zou willen hebben. Ook ben ik best blij met snelwegen en zo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datIk hoef gewoon geen muziek te horen van zo iemand
.
QFT!quote:
Misschien zijn er zoveel aanmeldingen dat ze er nog niet aan toegekomen zijn om jou te bellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets over die Voedselbank-actie gehoord vandaag?
Ik heb me gisteren aangemeld als donateur, moest mijn telefoonnummer achterlaten en zou vandaag terug gebeld worden om mijn gegevens op te laten nemen.
Tot op heden: Noppes!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het echt een lief liedjeI would walk 500 miles and I would walk 500 more
Nee. Ik was wel vroeg trouwens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de lokale Icesavers het geld al terug? Ik nog niet, maar ik heb die papieren ook pas half november opgestuurd.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de kerst zou iedereen het terughebben toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |