Je hebt te lang plat gelegen, al het bloed is uit je hersenen gestroomd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:ik werd om 16u wakker
![]()
en ben nu helemaal kapotheb het gevoel dat ik ieder moment flauw kan vallen
volgens mij was het iets met voedsel, scheikunde en laboratorium gedoe?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
Het was toch iets met computers/ICT? Technischmoeilijk gedoe?
Ik wil ook wel naar Indonesië, maar het liefst blijf ik nu gewoon een paar weken thuis. Blegh, ik hoop dat ik het volhoud. Nog eventjes mijn best doen en dan kan ik weer luieren.
Was er niet ook iets van een ongeplande zwangerschap?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en over 3 maanden gaan we trouwen en jullie zijn allemaal uitgenodigd![]()
oja, da's waar, het zou een verrassingsfeestje worden. Stom van me.
dragon emperor ofzo, schijnt slecht te zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:24 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier
Vanavond op DVD: The Mummy - Tomb of the nogwattus uit China of zo![]()
Note to self: nooit een krenkende opmerking richting Yuri makenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ben je beroemd dus hoef je niet meer naar school
Ik dacht dat ik leuk werk had maar volgens mij heb jij het ook niet slecht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Voor een paar dagen naar Indonesie.![]()
![]()
Hopelijk zie je ook nog wat van de omgeving dan.Werkze in elk geval!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Note to self: nooit een krenkende opmerking richting Yuri maken
ja geloof dat hij wel zo'n beetje af isquote:
mijn ervaring is dat ik mezelf beter dingen kan leren dan docenten op school - al dan niet met boeken/tutorials van internetquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Autodidactie bedoelde ik.
Ik kan een nieuw programma beginnen: 'Versteh den Ofyles2'.
Joh weet je, het is een kutverhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
net gemaild
ben benieuwd![]()
heb in elk geval nu al geen zin in school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja die instelling had ik ook. En ik weet ook nog precies waarom. En toen ik ging werken had ik het echt super naar mijn zin. Maar na 6 maanden had ik ook wel eens de gedachte: school was eigenlijk zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
da's waar, en dat weet ik welmaar neemt niet weg dat ik aan het begin van dit jaar al iets had van 'geef mij m'n diploma dan kan ik aan de slag' ben gewoon klaar met school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |