Slaap lekker Leandraquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik net nog wat lelijks tegen je gezegd, en kan dus nu ongegeneerd hard wegrennen zodat het lijkt alsof ik de strijd niet aandurf....
Dan ben jij weer helemaal the man, en ga je dit topic weer eigenhandig undead maken![]()
Enniewees, truste all![]()
![]()
Swiet dreamsquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik net nog wat lelijks tegen je gezegd, en kan dus nu ongegeneerd hard wegrennen zodat het lijkt alsof ik de strijd niet aandurf....
Dan ben jij weer helemaal the man, en ga je dit topic weer eigenhandig undead maken![]()
Enniewees, truste all![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel sneu voor Ian, iedereen weg![]()
Truste NMNSquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over pitten gesproken......![]()
Ik ga ook etage hoger. Had m'n centen weer binnen en dus meteen rekeningen betaald. Dus ik kan er weer een maandje tegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over pitten gesproken......![]()
Ik wil Ian heul niet in toom houdenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou je haaks sugar en hou Ian een beetje in toom.....
Wil je iets anders met me?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik wil Ian heul niet in toom houden
Met je vinger in je neus en je andere hand....?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je iets anders met me?
Ik ben vet knap
Ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Met je vinger in je neus en je andere hand....?
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook.
Maar ik ben voornamelijk een soort perfecte mix van Johnny Depp en Brad Pitt
Leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
Zo, alle druiloren naar bed?![]()
effe chillen dan.
Peter kom d'r maar in..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |