Alles mag... vond het alleen een raar verhaal. Maar sowieso sterktequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik zo precies nog niet hoorEnige wat ik weet is dat ze d'r kindje heeft verloren en dat dat niet helemaal gewenst was op dit moment, mag dat ook?
Dankjequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles mag... vond het alleen een raar verhaal. Maar sowieso sterkte
Vanvond rustig aan met vriendin, filmpje en zo denk ik...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef Puala het volgende:
Ik heb er eigenlijk nog met niemand over gepraatWe moeten alleen wel kaarten halen voor het feest rond oud en nieuw
![]()
Jij nog plannen?
Je gaat een goede daad verrichten moet je maar denkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:37 schreef Puala het volgende:
Klinkt wel gaaf ja. Ik wil binnenkort ook weer eens pokerenanders verleer ik het
![]()
Ik bedenk me net dat ik morgen een vriendin met huiswerk moet helpen
School verwacht waarschijnlijk veeeeeeel meuk van je, tenzij je MBO doetquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alle post voor mijn afstudeerstage (in totaal 6 formulieren en de stageovereenkomst) zijn de deur uit. Nu nog een VOG krijgen en de screening doorstaan en dan is het rond.
Nog maar even kijken wat de school nog van me verwacht aan documenten en ongein.
Een goede daad, jippiequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Je gaat een goede daad verrichten moet je maar denken.
Pokeren blijft tof, zeker met vrienden.... Dan is het ook meer een biertje drinken en elkaar weer eens spreken dan dat er zo keihard gepokerd gaat worden
Nee, Hbo. Vorige keer heb ik voorafgaand aan en tijdens de stage heel veel gewoon niet gedaan, maar het lijkt er wel op dat ze met mijn afstudeerstage wat strikter te werk gaan. Maar plan van aanpak is al goedgekeurd, dus nu gaat het om competentie dingen enzo (onzin dus).quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
School verwacht waarschijnlijk veeeeeeel meuk van je, tenzij je MBO doet
HBO, ik moest destijds behoorlijk wat inkeveren. Zaten ook van die waardeloze dingen tussen somsquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, Hbo. Vorige keer heb ik voorafgaand aan en tijdens de stage heel veel gewoon niet gedaan, maar het lijkt er wel op dat ze met mijn afstudeerstage wat strikter te werk gaan. Maar plan van aanpak is al goedgekeurd, dus nu gaat het om competentie dingen enzo (onzin dus).
chocoladequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef Californium het volgende:
zo! lunch zit er weer in! te veel chocolade weer
Ja, zoals ik al eens zei, ik moest ook per week een overzicht opsturen van mijn werkzaamheden. Lekker nuttig. En elke week feedback krijgen van de begeleider en daarvan verslagen maken en opsturen. Ik dacht dat je tijdens de stage werkervaring moest opdoen, maar als je alles doet dat school verwacht, blijft daar weinig tijd voor over.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
HBO, ik moest destijds behoorlijk wat inkeveren. Zaten ook van die waardeloze dingen tussen soms
Juh... Ik deed het zelf regelmatig in de overuurtjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al eens zei, ik moest ook per week een overzicht opsturen van mijn werkzaamheden. Lekker nuttig. En elke week feedback krijgen van de begeleider en daarvan verslagen maken en opsturen. Ik dacht dat je tijdens de stage werkervaring moest opdoen, maar als je alles doet dat school verwacht, blijft daar weinig tijd voor over.
Ik deed dat wat ik nuttig vond gewoon tijdens werktijd. In de laatste weken zat ik halve dagen thuis om de verslagen enzo te maken. Wel fijn dat dat ook allemaal kon.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Juh... Ik deed het zelf regelmatig in de overuurtjes
Thuis werkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik deed dat wat ik nuttig vond gewoon tijdens werktijd. In de laatste weken zat ik halve dagen thuis om de verslagen enzo te maken. Wel fijn dat dat ook allemaal kon.
True...quote:
Heb genoeg tijd er voor, dus dat maakt op zich niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
True...![]()
Maar het werk schiet nog minder op hier... en dat is belangrijker
Ik ook als ik het weekend meerekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb genoeg tijd er voor, dus dat maakt op zich niet uit
In het weekend moet je niet werkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook als ik het weekend meereken
Was het maar zo'n feest. Het gebeurt me toch vrij regelmatig.quote:
Nee, klopt... dus zal het toch vandaag moeten. Vandaar dat ik tijd niet zo boeiend vind maar meer of het werk opschiet. Ik word niet afgerekend op uurtjes namelijkquote:
Nou, dat is bij een full-time baan ook niet altijd gegarandeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is wel een voordeel van stage lopen. Gewoon tijdens kantooruren werken en daarna ook gewoon niks meer hoeven.
Nee, maar stage is toch iets anders. Tijdens mijn stage 1 keer 's avonds nog iets moeten doen. Maar dat is natuurlijk niks vergeleken met de keren dat ik normaliter 's avonds nog huiswerk heb liggen (dat ik al dan niet ook doe).quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat is bij een full-time baan ook niet altijd gegarandeerd
Nah, kantooruren dat ook weer niet echt. Enkel de zaterdag en zondag echt nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het gebeurt me toch vrij regelmatig.
Dat is wel een voordeel van stage lopen. Gewoon tijdens kantooruren werken en daarna ook gewoon niks meer hoeven.
Dat word doorwerken danquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, klopt... dus zal het toch vandaag moeten. Vandaar dat ik tijd niet zo boeiend vind maar meer of het werk opschiet. Ik word niet afgerekend op uurtjes namelijk
Soms is het niet anders bij mijn huidige baanquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, kantooruren dat ook weer niet echt. Enkel de zaterdag en zondag echt niet
Ja oke, maar dat is ook wel weer een baan.. Ik denk dat mijn instelling dan ook wel weer iets anders zou zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Soms is het niet anders bij mijn huidige baan
Ja, mijn stages waren ook meer van "what ever", die instelling gaat nu niet werkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is ook wel weer een baan.. Ik denk dat mijn instelling dan ook wel weer iets anders zou zijn
Gezelligquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil weer gezellig even meekletsen
Welkomquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil weer gezellig even meekletsen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Welkom
Plannen voor dit weekend ?
Jup.. heb een lekker rustig weekend. Vanavond met vriendin en morgen met vrienden een pokertje doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Alleen zijn in het weekend
![]()
Morgen werken.. verder alleenig op m'n kamer zitten, omdat ik moet werken en verder iedereen naar thuisthuis is..
En jij? Ging jij nou pokeren of niet??
Tsja,, veel lezen.. lezen lezen.. Maarja..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:09 schreef Puala het volgende:
@ ref: Niet zo slim natuurlijkMoet je nog veel doen?
Erg lekker!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup.. heb een lekker rustig weekend. Vanavond met vriendin en morgen met vrienden een pokertje doen.
Alleen... dat is minder, maargoed... je vermaakt je wel toch?
Komt vast goed... Heb er zelf nooit zo'n moeite mee maar verveel me dan ook niet snelquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ik vermaak me.. nja.. Ik weet niet.. beetje internetten en tv kijken ofzo?? (En studeren officieel).. Maarja..
Ben gewoon niet zo het type om alleen te zijn.. Moet tegen iemand aan kunnen lullen ofzo :p 't Komt idd vast goed.. anders spam ik gewoon een heel stage sc topic vol net zo lang tot er iemadn met me praatquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Komt vast goed... Heb er zelf nooit zo'n moeite mee maar verveel me dan ook niet snel
Dat kan ook nog ja... Of je stapt een kroeg of andere tent binnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo het type om alleen te zijn.. Moet tegen iemand aan kunnen lullen ofzo :p 't Komt idd vast goed.. anders spam ik gewoon een heel stage sc topic vol net zo lang tot er iemadn met me praat
Alleen??quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja... Of je stapt een kroeg of andere tent binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |