Ow, vandaar dat ik me niets kon herinnerenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gingen thee drinken en ik zat lekker in men piama en mn Hello Kitty sloffen aan
kom er niet op nee. Zelfs na 5 minuten is de pagina niet ingeladenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat werkt er niet aan? Kan je er gewoon helemaal niet op komen of doet 'ie gedeeltelijk vreemd?
Hier is 'ie opvallend traag met laden, maar hij werkt wel.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat ik me niets kon herinneren
alzheimer light schatjequote:Op donderdag 11 december 2008 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed te horen dat ik niet te zat (of dement) was
Geinig !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de nieuwe Guilty Pleasure staat online!
*proest* Dat ie dan ook net de Schiecentrale in Rotterdam inrijdtquote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig !Ennuuh, zie ik daar Q Park staan? Dat moet Roel_Jewel ook goed doen.
Geloof dat 'ie daar de vorige keer ook al een clip opnam (Jump). Schijnbaar inderdaad een rustige plek.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest* Dat ie dan ook net de Schiecentrale in Rotterdam inrijdt. Ruimte genoeg daar
![]()
.
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat 'ie daar de vorige keer ook al een clip opnam (Jump). Schijnbaar inderdaad een rustige plek.![]()
En The Piano Man er ook maar ff achteraanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zet Billy Joel - Goodnight Saigon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |