Eeeeej !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hai Hans![]()
Oh sorrie Piles... ik las verkeerd, jij doet de radio alleen maar uit
Succes en trusten !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Blubz
* wolfrolf douchen en naar bed
dddddddoooeeeiijjj
Importeren?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:in duitsland is al een blu-ray van Leon te krijgen...ik hoop ook snel hier
Hahahaha, zo van "je kan er vast niks aan doen dat je zo'n etter bent, komt door je ouders, arme jongen..."quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bel A. en zeg dat ie vast ook kutouders heeft gehad
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, zo van "je kan er vast niks aan doen dat je zo'n etter bent, komt door je ouders, arme jongen..."
Ga ik ook maar eens even doenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb maar een ander muziekje opgezet
De band heet Roosbief, ofzo. Damn, wat een drama.quote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej gister was ook gezellie toch? met de piama op de bank
Eerder tijd om eens zwaar aan de zuip te gaan. Wtf is dit een ballet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou.....
Misschien proberen ze me duidelijk te maken dat t bedtijd is?
Hans en ik gingen thee drinken en ik zat lekker in men piama en mn Hello Kitty sloffen aanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
Heb je me dronken gevoerd?
Wat werkt er niet aan? Kan je er gewoon helemaal niet op komen of doet 'ie gedeeltelijk vreemd?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef D.Rose het volgende:
werkt youtube bij jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |