Is dat een radio of een trileendje?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets...
[ afbeelding ]
Vind jij hem echt zo goed?quote:
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!quote:
Radio dusquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!
Mijn autootje heeft geen functie, behalve mooi wezen en deel uitmaken van de verzamelingquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!
Ohw, nou, idd dan!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het was maar goed, dat het niet door ging. Autopech gehad en ik was pas heel laat thuis
+1 is verziend (dus scherp veraf en onscherp dichtbij).quote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
+1 is niet scherp hoor, dan ben je een beetje bijziend
Of was het nou verziend
Huisje van glas....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohw, nou, idd dan!
Zin om te herkansen in Breda? Zijn ook hele leuke kroegenKunnen we meteen langs dat huisje van glas dat daar staat.
Dat is de rede, dat ik zo ga skippen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik hoor dat A. weer beter is![]()
fok steen is dat joch je praat poep en shit,quote:
Inderdaad. Het is zo idioot dat het briljant is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Mark336 het volgende:
[..]
fok steen is dat joch je praat poep en shit,
dus zet ik als theo van gogh me dood in scene,
en duik onder alsof ajaan hirshi ali me moeder is
de stupid bitch flikkert van de trap af als ze dronken is
en vergeet elke ochtend weer waar ze gedonderd is
hoor wie klopt daar kids hoort wie klopt daar
de eerste de beste die moeilijk komt doen om niks
het is de foking steen en je doet me niks
ik doe me ding in de mix zoals peuk wiet floe en tip
verbrand de scheit en je bedoelingen
Dat noem ik eerder een idioot die dacht, hey ik kan goed sinterklaasgedichten schrijven
Rappers die met kanker gaan lopen scheldenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is zo idioot dat het briljant is.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is de rede, dat ik zo ga skippen!
U heeft mail overigens.......
Ow, als de deuren dichtgaan, ben ik op vakantie!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huisje van glas....iets over gehoord inderdaad...
Moet wel lukken, als de deuren dicht gaan, kom ik net thuis op Eindhoven Airport!
Check mail, check mail, check mail! *poing* *poing*quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd naar je briljante idee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |