Goeiemorgen!

Even nog reageren op een post van gisteravond;
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef --Christiaan-- het volgende:[..]
Ik snap de hele ophef om kanker niet. Kut dit, tyfus dat, hoerenzus, klerezo, maar als het over kanker gaat is de wereld opeens te klein. Iedereen weet toch wel dat dat niets te maken heeft met mensen beledigen. Mensen die het zo opvatten moeten eerder eens naar zichzelf gaan kijken als ze zo'n uit de lucht gegrepen krachtterm als belediging opvatten.
Het gaat mij helemaal niet om een belediging, maar om het gebruik van het woord "kanker" als scheldwoord. Overigens t zelfde met andere ziektes gebruiken als scheldwoord. Het zijn gewoon nare ziektes, en waarom moet je daarmee gooien? Het gaat er echt niet om dat ik me daarom beledigd zou voelen, maar ik vind het gewoon disrepectvol voor mensen die met deze ziekte te maken hebben.
Kut, fuck, en dat soorts gebruik ik zelf ook, maar een kut is leuk, fucken is leuk, dus

Overigens zou ik het niet constant rondsmijten als ik een liedje zou opnemen

Schelden met God(verdomme enzo) vind ik trouwens ook niet helemaal netjes, maar ik maak me er zelf ook schuldig aan. Hoe hard ik ook probeer mezelf die af te leren, het wil nog niet helemaal lukken...