http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke stapel heb je nou uiteindelijk besteld
Gisteren en vandaag ontvangen. Die van Eagles en Paul Weller zijn alleen al vanwege de hoes de moeite waardquote:GAYE, MARVIN - LIVE AT MONTREAUX 1980 - ¤ 1,99
PALMER, ROBERT - LIVE AT THE APOLLO - ¤ 1,99
PAUL WELLER - Catch Flame (2CD Paper Sleeve Limited Edition) - ¤ 2,99
EAGLES - The Long Run (Japanese Vinyl Replica Edition) - ¤ 6,99
Eeej !quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Ook al zo'n MAC figuur..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:41 schreef Mark336 het volgende:
Why the FOK! kan ik mijn PC niet afsluiten...
Ben toch blij dat ik nog een Mac heb
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haaltquote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haalt? Deed ik altijd, dat hielp wel
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
HAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.
In de trein zitten met een Macbook Air is toch iets te fijn werkenquote:
Gil maar wanneer jij wilt gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Is goed mien jong.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
Mmmmmmja. *gaat lezen*quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!
Uittrekseltje schrijven, heb je het meteen geleerd
zoiets?
Jij ook al? GMTA...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...
FIrst POstquote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik ken de TVP ondertussen, maar WTF is een fipo?
Thanx!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058
Laat je gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
first post (heb ik ook hier geleerd)quote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik ken de TVP ondertussen, maar WTF is een fipo?
succesquote:
Dat is een mooi ding qua designquote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Mark336 het volgende:
[..]
HAHA
[..]
In de trein zitten met een Macbook Air is toch iets te fijn werken
Proost!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, tijd om de traditionele donderdagavondpilsener te drinken op de club
Ik post zo ongeveer per ongeluk in het verkeerde topic, zittie meteen vol!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Succesquote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, tijd om de traditionele donderdagavondpilsener te drinken op de club
Gelukkig is dat vehikel dit jaar nog nooit gedraaid.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Noortje. het volgende:
En oja, vraag ik Michiel om een energieopwekker, draait hij I'm Yours.
Drink ze !quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
tegenwoordig doen ze er best wel moeilijk overquote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam vandaag op zowel station Tilburg als station Eindhoven SR-flyers tegen trouwens!
Ze lagen alleen wel saai'ig bij zo'n balie, zat te denken ze maar gewoon rond te delen... maar da's strafbaar geloof ik he, flyeren zonder vergunning?
dat is best een stuntquote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik post zo ongeveer per ongeluk in het verkeerde topic, zittie meteen vol!
Nieuwe geopend, maar hij paste vast niet binnen de sfeer die er hing in het topic:
DWDD #41: Goedenavondhartelijkwelkombijdewerelddraaitdoorrrrrrrr
Tsja... kwam vanmiddag trouwens een agente tegen... was een vroegere vriendin van mij!! Héél vreemd!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze er best wel moeilijk over
jij viel toch op uniformquote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja... kwam vanmiddag trouwens een agente tegen... was een vroegere vriendin van mij!! Héél vreemd!
nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets over spelling en gebruik van hoofdletters en punctuatie...
Rond 21.25 uur.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer hij voor de Popquiz begint.
hoe kun je de megafoon missen?????quote:Op donderdag 11 december 2008 21:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb ik nou niet goed geluisterd of heeft hij helemaal niks gezegd over de Popquiz?
Nou, idd...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
hoe kun je de megafoon missen?????
Hahahhahahaha, nog waar ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
"She said Ho-Ho-Ho"
Overeenkomst, de kerstbellen??
Hij valt mij ook niet meer op, waarschijnlijk te vaak gehoord.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
hoe kun je de megafoon missen?????
Mja, een titel als "Nog 6 dagen... en dan is het weer WOENSDAG!" staat ook zo vreemd...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef D.Rose het volgende:
He grappig, een TT met 'weekend' erin, die hadden we nog nooit gehad
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij valt mij ook niet meer op, waarschijnlijk te vaak gehoord.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, een titel als "Nog 6 dagen... en dan is het weer WOENSDAG!" staat ook zo vreemd...
*idee opdoet voor eerstkomende topic dat hij moet openenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, een titel als "Nog 6 dagen... en dan is het weer WOENSDAG!" staat ook zo vreemd...
Hoor jij niet te beginnen met "eejjjjjjquote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef D.Rose het volgende:
He grappig, een TT met 'weekend' erin, die hadden we nog nooit gehad
zie vorige postquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoor jij niet te beginnen met "eejjjjjj" ???
Ik ook met m'n grote mond...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*idee opdoet voor eerstkomende topic dat hij moet openen
Ik las Kut Install, maar ik zie nu dat je iets anders zeiquote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Kt Tunstall - Suddenly I See
Geeeniaal!!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je dan achteruitquote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
+1 is niet scherp hoor, dan ben je een beetje bijziend
Of was het nou verziend
Blauw toch, net als alle baby'squote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hey Michiel, wat voor kleur ogen heeft Marthe?
Tnx! Ik pas m ff aanquote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Michiel de link naar Bol.com klopt niet meer. Dit is 'm: http://www.bol.com/nl/p/b(...)005446643/index.html
Ik zag ook zoiets...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Waarbij ik gelijk aan Michiel moest denken
[ afbeelding ]
Die heb je ook gekocht?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets...
[ afbeelding ]
Is dat een radio of een trileendje?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets...
[ afbeelding ]
Vind jij hem echt zo goed?quote:
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!quote:
Radio dusquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!
Mijn autootje heeft geen functie, behalve mooi wezen en deel uitmaken van de verzamelingquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, maar past wel bij Michiel. En als hij dan zijn dochter in bad doet, kan hij naar zijn collega's luisteren!
Ohw, nou, idd dan!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het was maar goed, dat het niet door ging. Autopech gehad en ik was pas heel laat thuis
+1 is verziend (dus scherp veraf en onscherp dichtbij).quote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
+1 is niet scherp hoor, dan ben je een beetje bijziend
Of was het nou verziend
Huisje van glas....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohw, nou, idd dan!
Zin om te herkansen in Breda? Zijn ook hele leuke kroegenKunnen we meteen langs dat huisje van glas dat daar staat.
Dat is de rede, dat ik zo ga skippen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik hoor dat A. weer beter is![]()
fok steen is dat joch je praat poep en shit,quote:
Inderdaad. Het is zo idioot dat het briljant is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Mark336 het volgende:
[..]
fok steen is dat joch je praat poep en shit,
dus zet ik als theo van gogh me dood in scene,
en duik onder alsof ajaan hirshi ali me moeder is
de stupid bitch flikkert van de trap af als ze dronken is
en vergeet elke ochtend weer waar ze gedonderd is
hoor wie klopt daar kids hoort wie klopt daar
de eerste de beste die moeilijk komt doen om niks
het is de foking steen en je doet me niks
ik doe me ding in de mix zoals peuk wiet floe en tip
verbrand de scheit en je bedoelingen
Dat noem ik eerder een idioot die dacht, hey ik kan goed sinterklaasgedichten schrijven
Rappers die met kanker gaan lopen scheldenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is zo idioot dat het briljant is.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is de rede, dat ik zo ga skippen!
U heeft mail overigens.......
Ow, als de deuren dichtgaan, ben ik op vakantie!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huisje van glas....iets over gehoord inderdaad...
Moet wel lukken, als de deuren dicht gaan, kom ik net thuis op Eindhoven Airport!
Check mail, check mail, check mail! *poing* *poing*quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd naar je briljante idee
![]()
ik zie niksquote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Check mail, check mail, check mail! *poing* *poing*
bel A. en zeg dat ie vast ook kutouders heeft gehadquote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wilde al "hoi Piles" en "doei Piles" zeggen, maar je bent er nog!
Dit is echt een geweldig onderwerp voor mij als pedagoog, om me heerlijk te gaan ergeren aan de lekker ongenuanceerde meningen van mensen...
Wie heeft de stop erin gedaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie heeft de stop eruit getrokken
neehquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Tuurlijk ben ik er nog
Iemand al dvd's ontvangen?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie heeft de stop erin gedaan?
En waarin?
trustequote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Blubz
* wolfrolf douchen en naar bed
dddddddoooeeeiijjj
Eeeeej !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hai Hans![]()
Oh sorrie Piles... ik las verkeerd, jij doet de radio alleen maar uit
Succes en trusten !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Blubz
* wolfrolf douchen en naar bed
dddddddoooeeeiijjj
Importeren?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:in duitsland is al een blu-ray van Leon te krijgen...ik hoop ook snel hier
Hahahaha, zo van "je kan er vast niks aan doen dat je zo'n etter bent, komt door je ouders, arme jongen..."quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bel A. en zeg dat ie vast ook kutouders heeft gehad
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, zo van "je kan er vast niks aan doen dat je zo'n etter bent, komt door je ouders, arme jongen..."
Ga ik ook maar eens even doenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb maar een ander muziekje opgezet
De band heet Roosbief, ofzo. Damn, wat een drama.quote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej gister was ook gezellie toch? met de piama op de bank
Eerder tijd om eens zwaar aan de zuip te gaan. Wtf is dit een ballet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou.....
Misschien proberen ze me duidelijk te maken dat t bedtijd is?
Hans en ik gingen thee drinken en ik zat lekker in men piama en mn Hello Kitty sloffen aanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
Heb je me dronken gevoerd?
Wat werkt er niet aan? Kan je er gewoon helemaal niet op komen of doet 'ie gedeeltelijk vreemd?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef D.Rose het volgende:
werkt youtube bij jullie wel?
Ow, vandaar dat ik me niets kon herinnerenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gingen thee drinken en ik zat lekker in men piama en mn Hello Kitty sloffen aan
kom er niet op nee. Zelfs na 5 minuten is de pagina niet ingeladenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat werkt er niet aan? Kan je er gewoon helemaal niet op komen of doet 'ie gedeeltelijk vreemd?
Hier is 'ie opvallend traag met laden, maar hij werkt wel.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat ik me niets kon herinneren
alzheimer light schatjequote:Op donderdag 11 december 2008 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed te horen dat ik niet te zat (of dement) was
Geinig !quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de nieuwe Guilty Pleasure staat online!
*proest* Dat ie dan ook net de Schiecentrale in Rotterdam inrijdtquote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig !Ennuuh, zie ik daar Q Park staan? Dat moet Roel_Jewel ook goed doen.
Geloof dat 'ie daar de vorige keer ook al een clip opnam (Jump). Schijnbaar inderdaad een rustige plek.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest* Dat ie dan ook net de Schiecentrale in Rotterdam inrijdt. Ruimte genoeg daar
![]()
.
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat 'ie daar de vorige keer ook al een clip opnam (Jump). Schijnbaar inderdaad een rustige plek.![]()
En The Piano Man er ook maar ff achteraanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zet Billy Joel - Goodnight Saigon op
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wt_hoe_het_gaat.html
steen
Ik snap de hele ophef om kanker niet. Kut dit, tyfus dat, hoerenzus, klerezo, maar als het over kanker gaat is de wereld opeens te klein. Iedereen weet toch wel dat dat niets te maken heeft met mensen beledigen. Mensen die het zo opvatten moeten eerder eens naar zichzelf gaan kijken als ze zo'n uit de lucht gegrepen krachtterm als belediging opvatten.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, heb t net met een vriend over waar je echt kwaad om kan worden. Hij is een erg beheerste kerel, maar als iemand gaat schelden men kanker, kan-ie nogal gemeen worden... Mee eens natuurlijk!
En dan zo'n "hippe" rapper met een idiote naam als "steen" die zn hele rap vol "kankerdit" en "kanker"dat heeft zitten... loser! :S
Maar slapen dus...
Ik denk dat het gewoon dichtbij hun kantoor is en inderdaad rustig genoeg om ongestoord te kunnen filmen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat 'ie daar de vorige keer ook al een clip opnam (Jump). Schijnbaar inderdaad een rustige plek.![]()
Ik denk dat ik AC/DC
Aha, okay!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon dichtbij hun kantoor is en inderdaad rustig genoeg om ongestoord te kunnen filmen.
[edit]
Het ligt zo ongeveer vlak naast het kantoor van LLiNK zelfs!
* eens isquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:57 schreef WebHawkjuh het volgende:Weet je wat is met ochtend? HET IS ZO FUCKING VROEG!!!
![]()
![]()
Ja, wat een rebel is het toch ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat word ik toch moe van Giel met z'n geneuzel. Toch maar weer reclame maken voor Coca-Cola. 'Omdat het niet mag'.
Ja, nogal. Errrrug irritantquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat een rebel is het toch ook..
Het gaat mij helemaal niet om een belediging, maar om het gebruik van het woord "kanker" als scheldwoord. Overigens t zelfde met andere ziektes gebruiken als scheldwoord. Het zijn gewoon nare ziektes, en waarom moet je daarmee gooien? Het gaat er echt niet om dat ik me daarom beledigd zou voelen, maar ik vind het gewoon disrepectvol voor mensen die met deze ziekte te maken hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef om kanker niet. Kut dit, tyfus dat, hoerenzus, klerezo, maar als het over kanker gaat is de wereld opeens te klein. Iedereen weet toch wel dat dat niets te maken heeft met mensen beledigen. Mensen die het zo opvatten moeten eerder eens naar zichzelf gaan kijken als ze zo'n uit de lucht gegrepen krachtterm als belediging opvatten.
mooi heb je de rest van de dag vrij afquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, allemaal lieve zwaaiende mensen!
Ik heb vanmorgen gewoon al voor 9.00u het nawoord van een gezamelijk product geschreven
Helaas, moet nog reflecties van mn stagiaires nakijken en er zelf maken (was gister allemaal niet meer gelukt), echt aan mn scriptie werken (met grote uitroeptekens), een rapportage maken van training gister, rapportage van mn collega van eergister aanvullen.... ohja, ook nog schoonmaken en Kerstinkopen doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mooi heb je de rest van de dag vrij af
Hie kan ik dan ook nog wel een beetje blij van worden, hihi!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:35 schreef Frutsel het volgende:
BOM BOM BOM BAAAIAAAAA
we all staaaaaaand together
Het doet mij het water uit de mond lopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:35 schreef borisz het volgende:
AH excellentbrood wat net uit de oven komt met boerenkaas
Yo !quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:35 schreef borisz het volgende:
AH excellentbrood wat net uit de oven komt met boerenkaas
Er is hier natuurlijk al een discussie over gaande.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Even nog reageren op een post van gisteravond;
[..]
Lap tekst
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Mokus het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Er is hier natuurlijk al een discussie over gaande.
'Verpaupering' van fok?
Je ziet um? Maar je hoort um?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney, maar ik hoor 'm wel.
Je zou toch denken dat die ondertussen wel universeel bekend was!quote:
Hahaha, wat kan mij de verpaupering van heel FOK nou schelen? kZit toch enkel hier, en hier valt t allemaal wel meequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Mokus het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Er is hier natuurlijk al een discussie over gaande.
'Verpaupering' van fok?
Hahahahaha, iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die ondertussen wel universeel bekend was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |