Haaksbergenquote:
inderdaad, kloptquote:
en toen heb jij het maar gepakt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
stond ik net in hoksebarge, wou de auto niet pakk'n
nee, heb ik maar even naar huis gebeld of er iemand met een auto langs wou komenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen
[..]
inderdaad, klopt
[..]
en toen heb jij het maar gepakt?
Ik zag al dat je bezet bent, laat maarquote:
om je auto te pakken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, heb ik maar even naar huis gebeld of er iemand met een auto langs wou komen
wat had je in gedachten dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag al dat je bezet bent, laat maar
ik weet wel een oplossingquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag al dat je bezet bent, laat maar
O shit. Wouter is dat ook![]()
Ik voel me eenzaam
heftige geile neuksecksquote:
Jou laten merken dat je helemaal niet overbodig bent.quote:
zoietsquote:
zal ik mijn vriendin eens sms-en?quote:
Dat je het met mij alleen gaat doen? Doe maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik mijn vriendin eens sms-en?
geen neuqsecs?quote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou laten merken dat je helemaal niet overbodig bent.
dan snappen wij mekaarquote:
hardstikkequote:
Je zei hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
wat jij wilquote:
dat dacht ikquote:[..]
hoe dan?
[..]
dan snappen wij mekaar
ga je gang hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slijmen, lief doen, geilen, etc.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zei hardjij nu ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik maak het gewoon even uit, en daarna sms ik wel dat het weer aan isquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je het met mij alleen gaat doen? Doe maar
Nee, dat durf ik niet. Straks leest je vriendin mee.quote:
quote:[..]
jij nu ook!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik maak het gewoon even uit, en daarna sms ik wel dat het weer aan is
PICS or it didn't happenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slijmen, lief doen, geilen, etc.
ze kent je toch nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet. Straks leest je vriendin mee.
je zei 'kom'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |