Na aankoop wel. Aldus de verpakking..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Eitjes hoef je trouwens helemaal niet in de koelkast te bewaren.
tis toch niet dat je ze open maakt ofzo? in de supermarkt liggen ze toch ook buiten de koeling?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na aankoop wel. Aldus de verpakking..
Dat is dan weer jammer. Als ze nou gewoon eieren met dubbele dooier apart verkopen dan koop ik die.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef refro het volgende:
Zoals je al hebt gehoord kan dat bij bijna alle soorten kippen en is het niet heel bijzonder. Wel worden ze apart eruit gehaald en zul je ze meestal niet in supermarkten ziien. De industrie die ze splits in eiwit en eigeel maakt het allemaal niets uit dus daar komen ze meestal terecht.
Bij het rapenquote:Op zondag 14 december 2008 17:55 schreef Mark_Rutte het volgende:
Komt veelvuldig voor, worden bij het rapen door de boer gescheiden van de goede eieren, en apart verkocht aan de industrie.
flauw.. maar wel goedquote:
Jawel, die bestaan ook wel. Dan is de kip nog heel jong en kan dan dooierloze eieren leggen. Maar of ze die verkopen weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Stom wel, ik wil juist wit, niet nog meer van dat geel. Maar zulke eieren bestaan dan zeker weer neit
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Stom wel, ik wil juist wit, niet nog meer van dat geel. Maar zulke eieren bestaan dan zeker weer neit
Rapen of afdraaien eierband wat is het verschil. Ok op de eierband komen ze op grijphoogte voorbij maar ze worden er meestal toch nog met de hand uitgehaaldquote:Op zondag 14 december 2008 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij het rapenWanneer ben jij voor het laatst bij een boerderij geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |