Waarde lezer,
Al sinds ik de beschikking heb over een digitale camera vind ik het bij tijd en wijle prettig om een filmpje te maken. De laatste 11 maanden is dit van zelden naar redelijk vaak gegaan, aangezien we een kleine in huis rond hebben lopen/kruipen.
Het is tenslotte altijd leuk om de familie die wat verder van ons afwoont op de hoogte te houden van de ontwikkeling van onze jongste telg.
Een probleem waar ik echter al een tijd tegenaan loop en waar ik graag vanaf wil, is dat ik de filmpjes niet kan plaatsen op internet. U zult nu denken, gebruik dan gewoon YouTube of Photobucket, maar dat is niet mijn voorkeur. Gezien het feit dat wij zelf ruimte hebben om deze filmpjes te hosten, wil ik dat ook liever gewoon zelf blijven doen. Echter bij het klikken op de link krijgt de kijker heel vervelend te zien:
"Internet Explorer cannot display the webpage". Het bestand is echter wel aanwezig. Nu zal ik jullie voor zijn: grote kans dat het aan Internet Explorer ligt, zeker aangezien Firefox keurig met een schermpje komt waarin het filmpje afgespeeld moet worden of dat het misschien opgeslagen moet worden.
Een oplossing zou dus kunnen zijn: schrijf alle mensen aan die de site bezoeken en zeg dat ze Firefox moeten gaan installeren. Dat is echter niet de oplossing die ik zoek.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ook de IE gebruikers mijn filmpjes kunnen zien? Mis ik in mijn html iets waardoor ze hem niet af kunnen spelen? Wie o wie kan me helpen?
(Het gaat om filmpjes van Canon-camera's, weet niet of dat uitmaakt, maar bij deze is het genoemd.)
Geen idee in welk subforum dit moet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut