Que?quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef ElDani het volgende:
Kama wou ik ook graag in de mix, helaas is dat niet gelukt..
Overigens NLS, omdat je NLS bent zul je wel +50 halen schat ik zo?
Sorry hoorquote:
godverdomme, dat klinkt vetquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
Tracklist ziet er goed uitquote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
Ow ik las niet dat deze 2 uur duurde. Nou ik snapquote:Op zondag 14 december 2008 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziek!Ik dacht ik er veel ingepropt had....
De platen die gemixt worden moeten ook nog gemaakt worden hequote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
En wat dus al gezegd is, de setjes zijn tot nu toe echt gruwelijk. Wie heeft er nou professionele dj's nodig, wanneer je zoveel Fok! talent hebt!
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekkerquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Floor Massacre
Hoort toch wel overduidelijk naar builder - her voice dus een eigen productie lijkt me sterk.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
hier word ik blij vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Anderhalf uur draaien doet die gast echt goed, ik bedoel als je Double Dutch Darkeys/Vita/If I Say Stop/Sexbusters/Superstar DJ en als grootste klappert Floor Massacre (waar ik nog ff gruwelijk ben losgegaan met ons modje) hoort, dan weet je wel dat het goed zit
!
Bullshit dat je Her Voice niet mag remixen, die remix is fucking gruwelijk man.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.quote:hier word ik blij van![]()
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBYquote:Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |