Ja heb slechtere gehadquote:
Jupquote:
Denk dat je niet mag klagen want het ziet er heel goed uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja heb slechtere gehad. Vind dit wel een cool pakket
.
lolquote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teruggemept. Ze moeten hun poten thuis houden
aha okay.quote:Nee ehm, erg gaaf ook! Moet zeggen dat ik ze hiervoor alleen van naam kende, maar de muziek bevalt me wel
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .quote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je niet mag klagen want het ziet er heel goed uit.![]()
Volgende week staan ze in Simplon.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
[..]
aha okay.. Wel stoer dat die gasten in het voorprogramma van Krezip mochten staan.
Heb net ook de 1e binnen, een ijsmachinequote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bierquote:Op woensdag 10 december 2008 23:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik een pils ging drinken. Pils is een soort bier. Zoals een Roos een soort bloem is.
De platen die jij post zijn allen géén pils.
Wel lekker overigens. Alhoewel ik duvel alleen gebruik voor door de Kaasfondue.
Vrees het ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .
Ga ik misschien nog even heen. Lijkt me wel tof.quote:
Middag!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Gooooeeeeeeedenmiddag![]()
![]()
wie gaat er mee? 10 & 11 april: Bob Dylan in de HMH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bier
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hèquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De plaat van het jaar."
Nou niet overdrijven, 'muziekkenner' Sander.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hè
quote:Entree: ¤ 62 (excl. servicekosten)
Zeg dat wel. tis een aardig liedje, maar zeer zeker niet het liedje van het jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De plaat van het jaar."
Nou niet overdrijven, 'muziekkenner' Sander.
Een van de grootste zeikplaten van het jaar in iedergeval. Wat een gehuilquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hè
Pils is wel een soort bierquote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bier
Welk dat dan? wij zeggen altijd tegen een biertje een pilsje, dat is hier gewoon een ander woord voor bierquote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pils is wel een soort bier. Je hebt ook speciaal bieren en dat is geen pils
.
Bijna iedereen zegt dat, maar het klopt niet. Volgens mij komt pils oorspronkelijk uit Tjechië.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welk dat dan? wij zeggen altijd tegen een biertje een pilsje, dat is hier gewoon een ander woord voor bier
Dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zegt dat, maar het klopt niet. Volgens mij komt pils oorspronkelijk uit Tjechië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |