Voor welke aktie heb jij je stiekem 4 keer opgegeven?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik krijg alle Serious Request-mails van 3FM 4 keer... is dat niet een beetje veel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooooooo, ik kom er nu pas achter dat K3 K3 heet omdat de voornamen van die meiden alledrie beginnen met een K
Nouja, tijd voor training!
Kijk eens in de OP.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Gizmo112 het volgende:
Wie gaan er nu het huis in ?
Toen Kelly nog geen Kelly was, heeft hij een keertje meegedaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion kruipt weer onder zijn steen vandaan:
heeft kelly bij kinderen voor kinderen gezeten?
Hij was zeker de kont van de kerstezelquote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen Kelly nog geen Kelly was, heeft hij een keertje meegedaan.
beoordeel zelfquote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij was zeker de kont van de kerstezel![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt, daar kan ik dus niet normaal naar kijken hequote:
kan het mij heel erg goed voorstellenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bedankt, daar kan ik dus niet normaal naar kijken he
Ze zouden de clip opnieuw op moeten nemen met de Kelly en Youp van nuquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan het mij heel erg goed voorstellen
jij bent wel pervers zegquote:Op donderdag 11 december 2008 13:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zouden de clip opnieuw op moeten nemen met de Kelly en Youp van nu![]()
Dat lijkt me wel weer erg lachen
Ik wil die kop van Youp wel eens zien samen met Kellyquote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent wel pervers zeg
Understatementquote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef cosmick het volgende:
Wat een vreselijk drama dit!
Freak Like Me? Ja, vette combi idd!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Damn, wat een plaat blijft dit toch!
Zo slecht?!?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Understatement
Dan hoor ik nog liever Allein Allein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |