Heb niet eens de moeite genomen om het op te zetten..quote:Op donderdag 11 december 2008 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De marathon laatst heb ik dan ook niet langer dan een paar minuten volgehouden.
Druk baasje, die Jannekje7!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Bijna half 11 alweer... Weinig tijd en veel te doen!
quote:
het klinkt inderdaad alsof je het druk hebtquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Bijna half 11 alweer... Weinig tijd en veel te doen!
kHeb al 2 rapportages van mn stagiaires nagekeken (kutwerk!) en een planning gemaakt voor oudergesprekken en twee planningen voor oudergesprekken van mn stagiaires nagekeken.... Nu nog reflectieverslagen van mn stagiaires nakijken, zelf reflecties schrijven, en verder met mn scriptie... oh, en douchen, brood halen, ontbijten en training gaan geven....
Dat betekend vast dat je belangrijk bent, ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 10:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaja, en nu vraagt mn collega ineens hulp, en dan belt één van mn stagiaires...
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tot ik er achter kom dat daar Miles Davis?.
Ja, tis dan niet zo goed voor mn zenuwen, al dat getrek van iedereen aan alle kanten, maar wel goed voor mn zelfvertrouwen jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat betekend vast dat je belangrijk bent, ofzo.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
.. al dat getrek van iedereen aan alle kanten....
...
"fapfapfapfapfapfap"![]()
Een vrouw kan ook trekken hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik een vrouw ben, anders zouden jullie nog vreemde dingen gaan denken
Ik heb andere specialiteitenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een vrouw kan ook trekken hoor
Graag zelfs
Ge-wel-di-ge muzieksmaak ook [quote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een leuk mens, die van de Jeremy's!
En nu ga ik echt douchen!
Doe is liefquote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef Dandelion het volgende:
wat heeft 3fm toch met meisjes die niet kunnen zingen?
Je zit nu al aan de gluhwein?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:25 schreef TheZapster het volgende:
Gluhwein lekker![]()
Na een stuk of 20 gaat zelfs de muziek op 3fm goed klinken
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef Dandelion het volgende:
wat heeft 3fm toch met meisjes die niet kunnen zingen?
wat is de link tussen die twee?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:54 schreef Sersjee het volgende:
"We eindigen met Leaf, speciaal voor Jelmer"
Jelmer heeft smaak qua muziek en een ongelofelijke #%#&%&**%%#%& hekel aan Leaf dusquote:Op donderdag 11 december 2008 11:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wat is de link tussen die twee?
Jelmer heeft een gigantische tyfushekel aan Leaf.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wat is de link tussen die twee?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jelmer heeft een gigantische tyfushekel aan Leaf.
Jelmer is tof!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jelmer heeft smaak qua muziek en een ongelofelijke #%#&%&**%%#%& hekel aan Leaf dus
jij maar 4x , luxequote:Op donderdag 11 december 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik krijg alle Serious Request-mails van 3FM 4 keer... is dat niet een beetje veel?
Jammer dat je Nederlandseles niet doorging. Opzich wel noodzakelijk me dunkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat betekend vast dat je belangrijk bent, ofzo.
Voor welke aktie heb jij je stiekem 4 keer opgegeven?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik krijg alle Serious Request-mails van 3FM 4 keer... is dat niet een beetje veel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooooooo, ik kom er nu pas achter dat K3 K3 heet omdat de voornamen van die meiden alledrie beginnen met een K
Nouja, tijd voor training!
Kijk eens in de OP.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Gizmo112 het volgende:
Wie gaan er nu het huis in ?
Toen Kelly nog geen Kelly was, heeft hij een keertje meegedaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion kruipt weer onder zijn steen vandaan:
heeft kelly bij kinderen voor kinderen gezeten?
Hij was zeker de kont van de kerstezelquote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen Kelly nog geen Kelly was, heeft hij een keertje meegedaan.
beoordeel zelfquote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij was zeker de kont van de kerstezel![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt, daar kan ik dus niet normaal naar kijken hequote:
kan het mij heel erg goed voorstellenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bedankt, daar kan ik dus niet normaal naar kijken he
Ze zouden de clip opnieuw op moeten nemen met de Kelly en Youp van nuquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan het mij heel erg goed voorstellen
jij bent wel pervers zegquote:Op donderdag 11 december 2008 13:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zouden de clip opnieuw op moeten nemen met de Kelly en Youp van nu![]()
Dat lijkt me wel weer erg lachen
Ik wil die kop van Youp wel eens zien samen met Kellyquote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent wel pervers zeg
Understatementquote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef cosmick het volgende:
Wat een vreselijk drama dit!
Freak Like Me? Ja, vette combi idd!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Damn, wat een plaat blijft dit toch!
Zo slecht?!?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Understatement
Dan hoor ik nog liever Allein Allein
Bedankt, heb de hele dag al een vrijdag-gevoel, en nu zekerquote:
Echt zin in vrijdagavondquote:Op donderdag 11 december 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt, heb de hele dag al een vrijdag-gevoel, en nu zeker
Ik kan morgen wel eindelijk heeel lang luisteren, want zaterdag vrij![]()
MWAH.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh. Iets van Snow Patrol wat wèl goed is.
Ja die opmerking hebben ze speciaal voor jou ingebouwd, om spammen tegen te gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef D.Rose het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Ik was hier al voor dat die opmerking er stond, dus leef nog volgens de oude regelsquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja die opmerking hebben ze speciaal voor jou ingebouwd, om spammen tegen te gaan
Snel, schakel over naar 3FM, kun je nog een keer Beyonce horenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was krezip zo slaapverwekkend?
Nee dank jequote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Snel, schakel over naar 3FM, kun je nog een keer Beyonce horen![]()
Haha, CHEERS!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag
Beetje kaal, maar wel leuk kerstpakket gekregen.
[ afbeelding ]
Heel erg nice !quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
Roel, blijf van die antenne af! Sommige mensen willen wel de C&S-show horen
Krezip was zo gaaf dat ik echt helemaal total loss wasquote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was krezip zo slaapverwekkend?
Hoe was hit me tv?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Krezip was zo gaaf dat ik echt helemaal total loss was
Stilte?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:19 schreef rubbereend het volgende:
doodeng die stilte op de radiomaar gelukkig zijn ze er weer
Ik heb gewoon teruggemept. Ze moeten hun poten thuis houdenquote:
Heu, oke... Niks van gemerkt? Maarja, luister via schotelquote:
Jij werkt bij Inbev?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag
[ afbeelding ]
Ja heb slechtere gehadquote:
Jupquote:
Denk dat je niet mag klagen want het ziet er heel goed uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja heb slechtere gehad. Vind dit wel een cool pakket
.
lolquote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teruggemept. Ze moeten hun poten thuis houden
aha okay.quote:Nee ehm, erg gaaf ook! Moet zeggen dat ik ze hiervoor alleen van naam kende, maar de muziek bevalt me wel
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .quote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je niet mag klagen want het ziet er heel goed uit.![]()
Volgende week staan ze in Simplon.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
[..]
aha okay.. Wel stoer dat die gasten in het voorprogramma van Krezip mochten staan.
Heb net ook de 1e binnen, een ijsmachinequote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bierquote:Op woensdag 10 december 2008 23:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik een pils ging drinken. Pils is een soort bier. Zoals een Roos een soort bloem is.
De platen die jij post zijn allen géén pils.
Wel lekker overigens. Alhoewel ik duvel alleen gebruik voor door de Kaasfondue.
Vrees het ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met die "economische crisis" zullen er veel mensen minder krijgen ja .
Ga ik misschien nog even heen. Lijkt me wel tof.quote:
Middag!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Gooooeeeeeeedenmiddag![]()
![]()
wie gaat er mee? 10 & 11 april: Bob Dylan in de HMH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bier
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hèquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De plaat van het jaar."
Nou niet overdrijven, 'muziekkenner' Sander.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hè
quote:Entree: ¤ 62 (excl. servicekosten)
Zeg dat wel. tis een aardig liedje, maar zeer zeker niet het liedje van het jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De plaat van het jaar."
Nou niet overdrijven, 'muziekkenner' Sander.
Een van de grootste zeikplaten van het jaar in iedergeval. Wat een gehuilquote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ging toch niet over die zeikplaat van Milow hè
Pils is wel een soort bierquote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Pils is een ander woord voor bier, niet een soort bier
Welk dat dan? wij zeggen altijd tegen een biertje een pilsje, dat is hier gewoon een ander woord voor bierquote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pils is wel een soort bier. Je hebt ook speciaal bieren en dat is geen pils
.
Bijna iedereen zegt dat, maar het klopt niet. Volgens mij komt pils oorspronkelijk uit Tjechië.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welk dat dan? wij zeggen altijd tegen een biertje een pilsje, dat is hier gewoon een ander woord voor bier
Dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zegt dat, maar het klopt niet. Volgens mij komt pils oorspronkelijk uit Tjechië.
quote:
bier dusquote:De meeste biermerken hebben een pils in hun assortiment. In Nederland zijn Alfa, Amstel, Bavaria, Brand, Dommelsch, Grolsch, Gulpener, Heineken en Hertog Jan de bekendste pilsen. In België zijn dit Stella Artois, Cristal, Maes, Jupiler, Bavik, Vedett, Bel en Haacht / Primus.
Pils is bier, maar bier is niet per definitie pilsquote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
bier dus![]()
Ongeveer alle soorten wat we normaal gesproken drinken is dus pils.
Dat zeg ik toch
Good pointquote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pils is bier, maar bier is niet per definitie pils
It wasn't me!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmmmm, dvds te winnen van Tokio Hotel... ik weet wel iemand die daar blij mee gemaakt kan worden...
Veenstra Veenstra!quote:
Toen ik vannacht om 2:30 uur op Schiphol Plaza stond te wachten op de bus zag ik op Twitter nog een berichtje van 'm voorbij komen:quote:Op donderdag 11 december 2008 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra!
Hoe gaat het met je dochter en vrouw, en met jouzelf?
quote:Kruik warm maken en ondertussen m'n RSS-feeds bijlezen. Dankzij Marthe nu ook 's nachts op de hoogte!
Hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen ik vannacht om 2:30 uur op Schiphol Plaza stond te wachten op de bus zag ik op Twitter nog een berichtje van 'm voorbij komen:
[..]
komt binnenkort bijquote:Op donderdag 11 december 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen ik vannacht om 2:30 uur op Schiphol Plaza stond te wachten op de bus zag ik op Twitter nog een berichtje van 'm voorbij komen:
[..]
Hej dat bericht ken ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iets minder fake:
Acteur snijdt z'n eigen keel door
Als je nóg meer dennennaalden ruikt... Dan luister je naar 3 FM! DIE LUUUUUCHT!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik me toch afvraag: Als de uuropeners nu al in kerststijl zijn... hoe kerstig zal de Serious Request-uuropener dan wel niet worden?
Direct bij de eerste keer horen al. Nog even doorbijten en dan zal het aantal keren air-time een stuk omlaag gaan. Prima!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
de laatste stuiptrekkingen van Adele , heb hem nu wel vaak genoeg gehoord
Op zeker, zelfs.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:19 schreef -Hans- het volgende:
Michiel Veenstra dus misschien wel in Groningen.
Vandaag de bij cd-wow bestelde 2cd van Marvin Gaye (Live in Montreux 1980) binnengekregen. Ook errrug prettigquote:Op donderdag 11 december 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
De regen tikt op de ramen, de kachel loeit, warme chocolademelk en dan zo'n fijne ballade op de radio. Puik.
Marvin is de shitquote:Op donderdag 11 december 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag de bij cd-wow bestelde 2cd van Marvin Gaye (Live in Montreux 1980) binnengekregen. Ook errrug prettig![]()
![]()
. En dat voor 1,99 euro
.
welke stapel heb je nou uiteindelijk besteldquote:Op donderdag 11 december 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag de bij cd-wow bestelde 2cd van Marvin Gaye (Live in Montreux 1980) binnengekregen. Ook errrug prettig![]()
![]()
. En dat voor 1,99 euro
.
Met de zang van freakin' heldquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met de zang van freakin' heldAl Green
Veel te warmquote:
Hej Mark !!!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:39 schreef Mark336 het volgende:
Ok, Gaston meld zich weer eens
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND DAMES EN HEREN!
En caroline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |