Ik zou zelf nooit afhalen, dan kan ik idd net zo goed een broodje doner bij de plaatselijke turk halen, maar als ik op een zondagavond thuis zit en de deur niet uit wil ofzo dan vind ik het wel handig om dat via thuisbezorgd te bestellen, die doner pizza is idd best goed te doen, ik vind deze btw beter smaken op de dunne (30cm) bodem dan de Medium, je kan overigens op de site wel beslissen of je er dan wel geen sambal op wil hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef MASD het volgende:
Beetje te duur naar mijn mening, voor dat geld heb je 2 broodjes döner.
Ja het probleem was, dat ik op mijn werk zat s'Avonds en geen internet had en ook geen folder. Ik vroeg of er nieuwe pizza's waren, aangezien ik al lange tijd niet had besteld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit afhalen, dan kan ik idd net zo goed een broodje doner bij de plaatselijke turk halen, maar als ik op een zondagavond thuis zit en de deur niet uit wil ofzo dan vind ik het wel handig om dat via thuisbezorgd te bestellen, die doner pizza is idd best goed te doen, ik vind deze btw beter smaken op de dunne (30cm) bodem dan de Medium, je kan overigens op de site wel beslissen of je er dan wel geen sambal op wil hebben.
Het hangt er bij dit soort bedrijven ook enorm vanaf waar je het koopt(net als bij bijvoorbeeld een burger king of een McD) zo vond ik hem thuisbezorgd echt super lekker, maar toen ik vorige week op Amsterdam CS een punt haalde voor in de trein behoorlijk laf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:15 schreef Nosh het volgende:
Ik vond het maar een laffe, troosteloze bedoening. Te weinig van alles, iedere hap smaakte even onbestemd en slappe sla..
Doodsaai voedsel.
Verschilt toch echt per vestiging. De ene zaak is zuinig en de ander weer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Gallardo6 het volgende:
Dat dit onder de naam doner verkocht mag worden, doner is amper te vinden en sla zat er helemaal niet op
Portofinoquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef PeterServies het volgende:
Domino's Pizza te Zaandam verkoopt de lekkerste Chicken Kebab Pizza!!!!!
Portofino en New York kunnen daar niet tegen op!
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
Domino's12 euro vragen voor een minipizza en dan ook de verkeerde geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |