Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lulquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htm
ze gaat er dus vanuit dat de minister van Justitie maar wat uit z'n duim zuigt?
kan dàt niet onderzocht worden?
Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul
Inderdaad. Maar dát verdwijnt natuurlijk in de Néderlandse doofpotquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Caesu het volgende:
overigens geeft Bijleveld in haar brief hier ook geen reactie op:
"Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker."
Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:21 schreef Polleeder het volgende:
Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrong
Hi, hi, die Ank slim gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htm
ze gaat er dus vanuit dat de minister van Justitie maar wat uit z'n duim zuigt?
kan dàt niet onderzocht worden?
Ik heb een oud artikeltje over hem opgeduikeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef johan555 het volgende:
Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .
Want zo lang informatie achter houden is dat helemaal cosjer ?
Let goed op het woordje 'ook'quote:Arubaanse minister wil naam zuiveren
Caribische redactie
datum weggehaald![]()
De Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie bereidt gerechterlijke stappen voor wegens smaad. Het dagblad Diario beschuldigde hem ervan dat hij geld aannam in ruil voor vergunningen. De grootste oppositiepartij de AVP deed vervolgens aangifte bij de procureur-generaal. De minister heeft zijn advocaten ingeschakeld om te kijken of er gronden zijn voor een rechtszaak.
Croes heeft geen moeite met het feit dat de AVP naar het Openbaar Ministerie is gestapt, dat is de juiste weg; de Diario zegt hij niet te lezen. Maar de minister hoopt dat de oppositiepartij dan ook de vele miljoenen dollars terugbetaalt die in de put zijn verwenen toen de partij in de regering zat. Zo is er van de de groots aangekondigde racebaan nooit iets terechtgekomen en is een ambitieus project voor San Nicolas nooit van de grond gekomen. "Mijn vraag is: hebben jullie dat geld ook teruggegeven?"
Een publiek figuur moet een brede rug moet hebben, erkent Croes, maar de maat is nu vol. Als zijn adviseurs vinden dat er sprake is van smaad, dan stapt hij naar de rechter om zijn naam te zuiveren.
Bron
paula was haar naam :quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:36 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?![]()
Jeetje wat een openbaring zo op de vrijdagmorgen, misschien moet Natalee's Wiki ook effe aangepast worden want zoiets moet toch vermeld worden nietwaar.
Iemand daar enige ervaring mee?
I think that it has finished with a sizzlequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:53 schreef Polleeder het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk afgelopen zijn?
'Where smoke is, is fire'
Ach, ik krijg de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
I think that it has finished with a sizzle![]()
you know the soup is hardly ever eaten as hot as it has been served.
Uit 2006quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef johan555 het volgende:
Datum weg gehaald ? ha ha
Was het in 1950 ofzo ?
Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef johan555 het volgende:
Dat hiltler verhaal is ooit genoemd door Joran en sterk uitvergroot en steeds weer in de media gebracht door die Gielen .
Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat makenquote:Die heeft wel meer vage en nooit bewezen onzin geroepen en dat zal zeker een staartje gaan krijgen .
Echt waar, komt Natalee boven water, gaat Jug de bak in voor verkrachting en Beth voor fraude met de Natalee funds??quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef johan555 het volgende:
Wacht maar af Buster komt helemaal goed !
ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.
[..]
Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat maken![]()
Toch is het vreemd dat Beth Holloway de in het begin overal en nergens rechtszaken aanspande (en vervolgens geen poot aan de grond kreeg) nu opmerkelijk gelaten de zaken over zich laat heen komen??
Hmmmmmm.......
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
prive les van anita van der Sloot ???
quote:De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
overwegende dat minister van justitie Croes van Aruba heeft gezegd dat Paul van der Sloot en Jan van der Straten als politiechef, bewust het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway de eerste tien dagen hebben gefrustreerd;
overwegende dat de kwaliteit van dit politieonderzoek om meerdere redenen zwaar onder vuur ligt;
overwegende dat deze verdwijning nog steeds niet is opgelost en zowel nationaal als internationaal de goede naam van Nederland zwaar onder druk ligt;
verzoekt de regering, opdracht te geven aan de rijksrecherche een onderzoek in te stellen naar de integriteit van de onderzoeksbeslissingen gedaan tijdens het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway en daarbij tevens te onderzoeken of er nog openstaande onderzoeksvragen zijn,
en gaat over tot de orde van de dag.
De voorzitter:
Deze motie is voorgesteld door het lid Brinkman. Naar mij blijkt, wordt de indiening ervan voldoende ondersteund.
Zij krijgt nr. 11 (31568).
quote:Staatssecretaris Bijleveld-Schouten:
Dan kom ik op de motie op stuk nr. 11, over de uitspraak van de minister van Justitie van Aruba, de heer Croes. Ik heb de Kamer al een brief gestuurd over dit onderwerp, waarin ik aangeef dat ik het vreemd vind dat op dit moment zulke vergaande aantijgingen door de minister van Justitie van Aruba worden gedaan aangaande politiemensen in het onderzoek. Ik vind het een merkwaardige kwestie dat dit nu gebeurt. Het gaat echter over een onderzoek dat al tijden geleden is geweest. Er kan nog steeds onderzoek worden ingesteld naar dat onderzoek. Dat is echter geheel en al onder de verantwoordelijkheid van de minister van Justitie van Aruba. Hij moet zelf dat onderzoek instellen. Nederland kan wel daarbij behulpzaam zijn, maar kan niet zelf onderzoek doen. Ook aanneming van deze motie wil ik daarom ontraden.
quote:De heer Remkes:
Wij stemmen ook tegen de vierde motie omdat wij de minister van Justitie van Aruba niet als de beste en meest betrouwbare inspiratiebron beschouwen.
http://www.tweedekamer.nl(...)ecember_2008.jsp#id6quote:In stemming komt de motie-Brinkman (31568, nr. 11).
De voorzitter:
Ik constateer dat de aanwezige leden van de fractie van de PVV voor deze motie hebben gestemd en die van de overige fracties ertegen, zodat zij is verworpen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
prive les van anita van der Sloot ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |