Nee, afwisselend, snert of kippengroentensoep en af en toe iets anders. Anders wordt het ook saai.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan het je dus de hele week snert gegeten......
zit er nog geen brandgat in je opingmatras ?![]()
enne apenstaartje Simpeltje: o gelukkig nog één Buuf over.......
Ja zoietsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow..... ja dat ken ik.......
of hard wegrennen zoals ik deed.........hoe sneu.......
O, ik had alquote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.
Onzeker stond op mijn voorhoofd ..Haha ouder worden heeft voordelen
Zo ken ik mezelf ook niet meer (gelukkig)quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik had algepost maar dat gaat niet op dus.
![]()
Had ik niet van je gedacht zoals ik je nu ken Soury.
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtjequote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef hondjes het volgende:
FOK..kredietcrisis...
en daar was een topic...wat zijn de beste soepen om door de crisis te komen....![]()
welnee.........quote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, afwisselend, snert of kippengroentensoep en af en toe iets anders. Anders wordt het ook saai.
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtje
en die wil haar een ''wondersteen''
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.
Man komt in herberg vraagt om soep.
Zegt ie erbij dat elk kringeltje vet in de soep ze een daalder opleverd.
Ze smijten zoveel vet in de soep dat het 1 kring is van vet. Dus leverd niks op![]()
Foute uitleg van een sprookje
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef hondjes het volgende:
coos, die makelaars vertrouw ik ook niet hoor.
daarom gaan ook mijn dochter en schoonzoon mee. i.v.m. de taal
en we kopen niets voordat we met de gemeente gepraat hebben, als het zover is, dat we moeten tekenen.
had je zelf interesse voor dat huis..in baix camp,
je hebt je pm dicht he..verstandig
mon rustic, staan veel huizen
of engel en volkers
Ik nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik vond die mij leuker
Dan herken ik je weerquote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209quote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?
Spuit 315809850191quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209Oldbee
ja..... ben ik weer helemaal de oudequote:
ken je meer als rieb...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |