Hoeft niet, ik doe wel met je meequote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik doe het wel zonder jullie dan.........
Is het opquote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het weekend weer de vriezer vullen. (Nee, niet met buurvrouwen)De soepen zijn op, dus weer nieuwe voorraad aanmaken![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
Kc maakt een hoop los!!! Mijn eerste liefde en dan dit nummer
gut ja... nu je het zegt...... hij had een hele lading van die zooiquote:
Ik was fout ...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zet je erover heen Muis..... etters zijn het
ALLEMAAL![]()
nah.....ja........ bijna allemaal![]()
was het een ''foute'' die eerste liefde........
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
daar was een topic...wat zijn de beste soepen i.v.m. kredietcrisis...
Ja, ben nu laatste portie aan het opwarmen.quote:
Welke buren?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
Manu ! dit is zomaar een plaatje dat ik mooi vind........quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef hondjes het volgende:
echt komisch was dat..
bedoel de buren..afdeling kredietcrisis,,snappie
ow........ je was in een ander topic bedoel je?quote:
Veel plaatjes die ik plaats vind ik ook niet echt super, maar wel lachwekkend en simpel en leuk voor op de achtergrondquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Manu ! dit is zomaar een plaatje dat ik mooi vind........
zie je je kan ut !
Hondjes, ik kreeg ineens een idee. Wacht dachten jullie van een betrouwbare oppas voor jullie huis in Spanje als jullie er niet zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
dan het je dus de hele week snert gegeten......quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ben nu laatste portie aan het opwarmen.
Dus wordt weer nieuwe kippen/groentensoep en snert maken het weekend.
Kijken of de snert er nu wel groen uit gaat zien![]()
![]()
@fan: Is nog één buuf vrijgezel en daar ga ik dus altijd een bakkie doen.
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o maar da's wat anders.......
wil je erover praten....... ik luister wel![]()
wat heb je geflikt??
Oh ik probeer dat subforum ff te ontwijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef hondjes het volgende:
FOK..kredietcrisis...
en daar was een topic...wat zijn de beste soepen om door de crisis te komen....![]()
Ja, op een rond bord met mes en vork.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je weer een handeltje?![]()
Laters Coos
maaltijdsoepenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.
Onzeker stond op mijn voorhoofd ..Haha ouder worden heeft voordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |