Coos, makelaar in spé, van alle markten thuisquote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk eens boven je.![]()
Maar wel een kas van plastic.
De combinatie klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
die kas dacht ik dus ook![]()
maar tuinbouwgebied..godsamme, straks is het een boerderij..zit ik tussen de koeien, en tomaten.
Welke plaats?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar tuinbouwgebied..godsamme, straks is het een boerderij..zit ik tussen de koeien, en tomaten.
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
Handel is handelquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Coos, makelaar in spé, van alle markten thuis
Ik vind het altijd zo leuk als de kalveren weer in de wei lopenquote:
CD's ff mee naar binnen nemen 's avonds?? Zijn ze de volgende ochtend niet zo koudquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
En nu deden alle CD's het wel gewoon. Zonder buigen of barsten. Ik denk toch dat het temperatuurgerelateerd is.
En patatje gescored.. ??Weet je ik loop nog steeds geen avonddiensten maar de eerste de beste ga ik naar burger king !!! Oh wat heb ik daar zin inquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
En nu deden alle CD's het wel gewoon. Zonder buigen of barsten. Ik denk toch dat het temperatuurgerelateerd is.
Zou kunnen hoor, laser is vrij gevoelig voor positie. Opnieuw afstellen, mja is zelf (bijna) niet te doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
Ik koop binnenkort wel een cheap ass nieuwe.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Zou kunnen hoor, laser is vrij gevoelig voor positie. Opnieuw afstellen, mja is zelf (bijna) niet te doen.
Wel lekker dicht bij het vliegveld.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef hondjes het volgende:
nee, zit weer te snuffelen bij Reus..maar kreeg een rare mail van de makelaar, waar zelfs schoonzoon geen wijs uit kon worden.
die gaat bellen. wat ze bedoelen.
ben dus afspraken nu met makelaars aan regelen om de huizen volgende week te bekijken.
dat was ook heel erg...een smerige zaak.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk als de kalveren weer in de wei lopen![]()
Daar word ik helemaal vrolijk van![]()
De lente na de MKZ had ik tranen in m'n ogen van de eerste kalveren.... de weilanden waren bijna een jaar lang leeg geweest![]()
hoop toch op die in el perello....nou ja,,heb er daar 5 te bezichtigen, maar een als voorkeurquote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel lekker dicht bij het vliegveld.
Dat even buiten beschouwing latend, het was gewoon raar om bijna een jaar lang lege weilanden te zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat was ook heel erg...een smerige zaak.
hebben al de buurvrouwen nu verkering?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het weekend weer de vriezer vullen. (Nee, niet met buurvrouwen)De soepen zijn op, dus weer nieuwe voorraad aanmaken![]()
watvoor soepen? groenten? kippen? tomaten? jummiequote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het weekend weer de vriezer vullen. (Nee, niet met buurvrouwen)De soepen zijn op, dus weer nieuwe voorraad aanmaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |