Oh in je autoquote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen woonwagen, maar een Civic. Okay, bijna hetzelfde.
Zie het nu pasquote:
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je cd's buigen WTFquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!
En je kunt natuurlijk altijd even de gasbrander eronder houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!
Het zijn verschillende originele CD's, in etui (noem je dat zo?). Vandaag pakte geen enkele CD, oudere en nieuwe. En ik kan amper radiostations aan omdat ik een keer ben vergeten de antenne in te schuiven toen ik mijn auto door de wasstraat jenste. En ik kan niet zingenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zonder problemen, je moet alleen niet te ver doorbuigen (maar ook niet te bang zijn)quote:
Als ze thuis perfect draaien, dan is er iets mis met dat ding......quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn verschillende originele CD's, in etui (noem je dat zo?). Vandaag pakte geen enkele CD, oudere en nieuwe. En ik kan amper radiostations aan omdat ik een keer ben vergeten de antenne in te schuiven toen ik mijn auto door de wasstraat jenste. En ik kan niet zingen.
Als alle cd's het niet doen, dan ligt het dus niet aan aan die cd'squote:Op woensdag 10 december 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
Buigen met beleid, dus. Dat wordt een uitdaging.
Nog nooit gehad, en heel veel (data) cd's (bewust) om zeep geholpenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
Oh ja ff onthouden.. Buigen PLOINK !! Kut nou de volgende maar proberen.
Dat scherfje in mijn oog bloed er vanzelf wel uit
Die verwarmen de pootjesquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef hondjes het volgende:
dacht ik ook een keer met een zonnebril te doen.
buigen, net als de opticien,,en krak..stond ik met de twee helften..
Die opticien in twee helftenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef hondjes het volgende:
dacht ik ook een keer met een zonnebril te doen.
buigen, net als de opticien,,en krak..stond ik met de twee helften..
Lulquote:Op woensdag 10 december 2008 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, en heel veel (data) cd's (bewust) om zeep geholpen
Anyway, kleinzielig doen kan altijd nog.....die splinter valt ook in het niet bij die balk
En hij had me een keer verteld, dat hij een bril boog zonder te verwarmen, wat dus niet goed ging en klant boos wegliep.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die opticien in twee helften
Marktplaats?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat dacht ik wel. Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Iemand suggesties?
Nu eerst even dat patatje scoren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha voor je het weet gaat je lul alle kanten op en knipperen er lichtjes omheen
Magnetron ftwquote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk altijd even de gasbrander eronder houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |