Zo ken ik mezelf ook niet meer (gelukkig)quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik had algepost maar dat gaat niet op dus.
![]()
Had ik niet van je gedacht zoals ik je nu ken Soury.
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtjequote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef hondjes het volgende:
FOK..kredietcrisis...
en daar was een topic...wat zijn de beste soepen om door de crisis te komen....![]()
welnee.........quote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, afwisselend, snert of kippengroentensoep en af en toe iets anders. Anders wordt het ook saai.
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtje
en die wil haar een ''wondersteen''
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.
Man komt in herberg vraagt om soep.
Zegt ie erbij dat elk kringeltje vet in de soep ze een daalder opleverd.
Ze smijten zoveel vet in de soep dat het 1 kring is van vet. Dus leverd niks op![]()
Foute uitleg van een sprookje
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef hondjes het volgende:
coos, die makelaars vertrouw ik ook niet hoor.
daarom gaan ook mijn dochter en schoonzoon mee. i.v.m. de taal
en we kopen niets voordat we met de gemeente gepraat hebben, als het zover is, dat we moeten tekenen.
had je zelf interesse voor dat huis..in baix camp,
je hebt je pm dicht he..verstandig
mon rustic, staan veel huizen
of engel en volkers
Ik nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik vond die mij leuker
Dan herken ik je weerquote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209quote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?
Spuit 315809850191quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209Oldbee
ja..... ben ik weer helemaal de oudequote:
ken je meer als rieb...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Mafkeesquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja..... ben ik weer helemaal de oude![]()
en ik heb me heilig voorgenomen om bij de volgende RLS niet weer helemaal knetterstoned van iemand te worden
want da's niet goed voor me![]()
maar niemand kan Rieb overtreffen dus dat zal ook wel niet..... dit was een uitzondering.
mag ik toch hopen........
hoe was je eigen naam dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
ken je meer als rieb...
maar snap het wel.
ik heb ook een andere avatar en naam als elders.
en daar ben ik ook niet blij mee, het ging toen zo snel om op fok te komen, en pakte maar wat.
maar denk altijd, wil mijn eigen naam.
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Dus gewoon Aagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef hondjes het volgende:
aagjekat,,
ow...gewoon Aagje heeft wel wat.......quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gewoon Aagje.
Die naam hoor je niet veel meer.
jah. . .hiep hiep hiep voor riebquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah...... jij snapt het .......
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
jah. . .hiep hiep hiep voor rieb![]()
![]()
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dat is dan agaathquote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het voelt toch ander nu.........
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.
je telefoon?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
Ik heet ook geen Coos.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.
Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien doe ik wel even de groetjes........
van wie?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Coos.
Ik ben een kloon.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie een hyves had.......
heb je een linkje ?
misschien doe ik wel even de groetjes........
misschien ook niet......... staat zo stalkerig...... maar ik wil wel even kijken.......
o je wilt die nieuwe ava uploaden...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
effe googelen........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis allemaal een trieste aangelegenheid....... ben nog steeds in de rouw.......
ik googlelen, de eerste link die ik zag was een anti ribas hyvesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
http://ribas123.hyves.nl/
even neuzen daar.........
Pil (per ongeluk) vergeten en alles is koek en eitjequote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef Marrije het volgende:
Post 266 in aantocht![]()
Maar ik ben er vandoor, welterusten!
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Nah.. Niks moet hoor qua op..Heb het zelf ook nooit zo gedaan. Gaat er meer om dat er niet meerdere worden geopend. En zo als ik het zie werkt dat primaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Is coolquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broekquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
Was je de tena-lady vergeten?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broek
nee op Rieb zijn hyves gekeken......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was je de tena-lady vergeten?
En niet even een berichtjr (of een krabbel heet het daar toch?) achtergelaten voor hem?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee op Rieb zijn hyves gekeken......
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
echt waar........
ikke niet hoor...... hier komt niks van die rotzooi in huis.......![]()
misschien dat ik een paashaas voor het raam zet.......![]()
gewoon omdat het kan........
mwaaaa ik hou daar eigenlijk niet zo van..........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet even een berichtjr (of een krabbel heet het daar toch?) achtergelaten voor hem?
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozerquote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die foto voor mij hebben ze er ook op gezet..........
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3728812
jeetje
maar wel leuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht je ooit een kloon nemen ben je gelijk verraden door de manier waarop je post
Je zocht een foto van Fanquote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozer![]()
Waarom klik ik dan ook
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozer![]()
Waarom klik ik dan ook
Neuh, ik weet niet wat ik dachtquote:
en die hebben we hier noot gezien........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Die Maaike_1982 heeft het er maar druk mee.
Arrogante/zelfvoldane blik van hem denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nouhou............ waarom nou.........?
Lijkt mij een soort BQ, die ook alle sites afstruint.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Die Maaike_1982 heeft het er maar druk mee.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef hondjes het volgende:
ja , lekker makkelijk, niet dus
ava te groot,,kleiner maken
en dan
niets
willen jullie me van de straat hebben..
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat heb ik ook héél vaak
of zijn goddelijk lichaamquote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Arogante/zelfvoldane blik van hem denk ik![]()
ah.... joh laat het gewoon zo.... voor mij ben je Honda....... en anders herkennen we je straks niet meer.......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef hondjes het volgende:
juist, daarom kwam ik dus op hondjes
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of zijn goddelijk lichaam
Dat zijn heul geen honden ..quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
http://i269.photobucket.c(...)r-1.jpg?t=1212266480
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |