Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien doe ik wel even de groetjes........
van wie?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Coos.
Ik ben een kloon.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie een hyves had.......
heb je een linkje ?
misschien doe ik wel even de groetjes........
misschien ook niet......... staat zo stalkerig...... maar ik wil wel even kijken.......
o je wilt die nieuwe ava uploaden...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
effe googelen........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis allemaal een trieste aangelegenheid....... ben nog steeds in de rouw.......
ik googlelen, de eerste link die ik zag was een anti ribas hyvesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
http://ribas123.hyves.nl/
even neuzen daar.........
Pil (per ongeluk) vergeten en alles is koek en eitjequote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef Marrije het volgende:
Post 266 in aantocht![]()
Maar ik ben er vandoor, welterusten!
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Nah.. Niks moet hoor qua op..Heb het zelf ook nooit zo gedaan. Gaat er meer om dat er niet meerdere worden geopend. En zo als ik het zie werkt dat primaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Is coolquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broekquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
Was je de tena-lady vergeten?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broek
nee op Rieb zijn hyves gekeken......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was je de tena-lady vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |