Mafkeesquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja..... ben ik weer helemaal de oude![]()
en ik heb me heilig voorgenomen om bij de volgende RLS niet weer helemaal knetterstoned van iemand te worden
want da's niet goed voor me![]()
maar niemand kan Rieb overtreffen dus dat zal ook wel niet..... dit was een uitzondering.
mag ik toch hopen........
hoe was je eigen naam dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
ken je meer als rieb...
maar snap het wel.
ik heb ook een andere avatar en naam als elders.
en daar ben ik ook niet blij mee, het ging toen zo snel om op fok te komen, en pakte maar wat.
maar denk altijd, wil mijn eigen naam.
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
Dus gewoon Aagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef hondjes het volgende:
aagjekat,,
ow...gewoon Aagje heeft wel wat.......quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gewoon Aagje.
Die naam hoor je niet veel meer.
jah. . .hiep hiep hiep voor riebquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah...... jij snapt het .......
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
jah. . .hiep hiep hiep voor rieb![]()
![]()
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
nee, dat is dan agaathquote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het voelt toch ander nu.........
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.
je telefoon?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
Ik heet ook geen Coos.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |