Ik denk niet dat we richting het Amerikaanse systeem gaan omdat we een marionet van de VS zouden zijn, maar simpelweg omdat dat systeem het vriendelijkst is voor de mensen die het geld beheren, en dus degenen die regeren. Want geld regeert.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zijn we al een aantal jaar mee bezig en waarom? Of het daar zo lekker loopt maar we hangen nog steeds de marionetpop uit.
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds zin in patat. Met mayo. En een goulashkroket on the side.
Oooh zullen we??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.
Volgens mij moet je iig goed onderzoek kunnen doen, dus die snackbarbonnetjes kun je toch gewoon declareren?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds zin in patat. Met mayo. En een goulashkroket on the side.
Pasta carbonare di Souryquote:
Nee, dat vieze kleffe deeg mag ze houden. Sowieso.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta carbonare di Soury.
Ik heb besloten: pittstop bij de snackbar. Om inspiratie op te doen.
Duurt wel ff eer ik toekom aan jouw verzoek, tis enorm druk, ik loop aardig binnenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
Top Marrije, ik heb het inmiddels door. (ja, deze n00b ook). Die d komt er vanzelf, thanks.
PM ff je rekeningnummer, ik wil in je investeren.
Ik ben ook dol op pasta hoor, maar een Raspatat met.quote:
Strekte, ik heb eventueel nog wel een trui voor je hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Kaat38 het volgende:
Wou even netjes gedag zeggen, vriend is thuis en nog niet de zak, wellicht morgen.
Server liep weereens niet lekker.
Liefs! Kaat.
Sterkte, tot latersquote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Kaat38 het volgende:
Wou even netjes gedag zeggen, vriend is thuis en nog niet de zak, wellicht morgen.
Server liep weereens niet lekker.
Liefs! Kaat.
Raspatat ftwquote:Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op pasta hoor, maar een Raspatat met.
Maarrrr, verlos ons van het kwadequote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.
Prima hoor, ik eet gewoon wat de pot schaftquote:
Je bent er vroeg bij!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:16 schreef hondjes het volgende:
hutspot.....
Mwoah, is wel een idee. Hoef ik iig niet meer de deur uitquote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:
Appeltaart?
Straks lekker bij dequote:
en ja,,ben vroeg.quote:
Uberlelijk !quote:
Tis een te lelijk simpel prutsdingquote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
Dat animated gifje in de OP is stuk gecomprimeerd.
Ja watquote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer, Bart is off-line, wilde net een mooi sabientje met kertsmuts maken![]()
( of loop ik achter)
Edit: Ik graag niet in de OP, ben hier illegaal![]()
Wat ?quote:
Wat nou 'offline'?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat ?
Watje ?
Wat wil je ?
Wat nou ?
Neequote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, jij bent een aanwinst![]()
Niet alleen maar afzeiken he, kom dan minstens met een alternatief
We zijn niet allemaal in één keer van die supersterren als jij.quote:
Begint er steeds beter uit te zien!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal in één keer van die supersterren als jij.
We zijn nog gewoon een beetje aan het vogelen en als het je niet bevalt, dan kom je hier toch lekker niet![]()
Owja, ben beetje verder gegaan met het überlelijke probeersel...
<probeersel weggeknipt>
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal in één keer van die supersterren als jij.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Begint er steeds beter uit te zien!
Kleinzusje Superstarquote:
Is gaaf iid KZquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen
Ben even druk met Brucert uitleggen dat 69 zo overraded is![]()
En m´n boerenkool,staat heel lekker simpel in de magnetron![]()
(kut, dat slippies er dan straks meteen last van hebben)
Had dat dan ook gevraagt, had ik je wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Manu82 het volgende:
Essentiele dingen worden hier tegenwoordig ook niet meer verteld
Ik had nog gewoon naar Frans en Marianne gekund![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen
En m´n boerenkool,staat heel lekker simpel, in de magnetron![]()
Niet toevallig een kaartje over?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had dat dan ook gevraagt, had ik je wel kunnen vertellen![]()
(jaja, pa & ma hidiho gaan er ook heen)
overratedquote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen
En m´n boerenkool,staat heel lekker simpel, in de magnetron![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had dat dan ook gevraagt, had ik je wel kunnen vertellen![]()
(jaja, pa & ma hidiho gaan er ook heen)
Ik denk het wel, ze kopen altijd 3 kaartjes als ze er 2 nodig hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet toevallig een kaartje over?
Dat zou ik ook zeggenquote:
Dan kan Manu je dus pm'en (die durft er niet openlijk vooruit te komen heb ik al wel door)quote:Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze kopen altijd 3 kaartjes als ze er 2 nodig hebben
Ik dach ff dezequote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Manu82 het volgende:
Essentiele dingen worden hier tegenwoordig ook niet meer verteld
Ik had nog gewoon naar Frans en Marianne gekund![]()
Maak me gekquote:Op woensdag 10 december 2008 18:54 schreef hondjes het volgende:
gerard joling was ook niet uitverkocht....dus ook daar kan je heen...
dank je, ik snapte er ook al helemaal niets vanquote:
en je raad nooit wie daar naar toe gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 18:54 schreef hondjes het volgende:
gerard joling was ook niet uitverkocht....dus ook daar kan je heen...
vertel,,heb je stiekem kaartjes voor ons gekochtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en je raad nooit wie daar naar toe gaat
Jijquote:Op woensdag 10 december 2008 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en je raad nooit wie daar naar toe gaat
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
dank je, ik snapte er ook al helemaal niets van
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:58 schreef Marrije het volgende:
Goedenavond NMNS en Liesje
Ken Fransje ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is nie Fransje! Das Roefke!
(tis wel marianne)
Nee gekquote:
Hahahaha voor je het weet gaat je lul alle kanten op en knipperen er lichtjes omheenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik kz nooit ga begrijpen
Latersquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga even wat anders doen, tot later vanavond!
ja, maar dat leek me nogal een inkoppertjequote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee gekpa & ma hidiho
(zei toch dat je het niet zou raden)
En je bent er netquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga even wat anders doen, tot later vanavond!
Dat is het nadeel van een trailer park (in de winter)quote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Oh en kunnen CD's te koud zijn om af te willen spelen? Krijg in mijn autoinstallatie () steeds errors en geen muziek.
Ik heb geen woonwagen, maar een Civic. Okay, bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
Dat is het nadeel van een trailer park (in de winter)
Oh in je autoquote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen woonwagen, maar een Civic. Okay, bijna hetzelfde.
Zie het nu pasquote:
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je cd's buigen WTFquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!
En je kunt natuurlijk altijd even de gasbrander eronder houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen bij slechte kwaliteit van een CD. Schoonmaken en een beetje buigen wil nog wel eens helpen bij mij!
Het zijn verschillende originele CD's, in etui (noem je dat zo?). Vandaag pakte geen enkele CD, oudere en nieuwe. En ik kan amper radiostations aan omdat ik een keer ben vergeten de antenne in te schuiven toen ik mijn auto door de wasstraat jenste. En ik kan niet zingenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zonder problemen, je moet alleen niet te ver doorbuigen (maar ook niet te bang zijn)quote:
Als ze thuis perfect draaien, dan is er iets mis met dat ding......quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn verschillende originele CD's, in etui (noem je dat zo?). Vandaag pakte geen enkele CD, oudere en nieuwe. En ik kan amper radiostations aan omdat ik een keer ben vergeten de antenne in te schuiven toen ik mijn auto door de wasstraat jenste. En ik kan niet zingen.
Als alle cd's het niet doen, dan ligt het dus niet aan aan die cd'squote:Op woensdag 10 december 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
Buigen met beleid, dus. Dat wordt een uitdaging.
Nog nooit gehad, en heel veel (data) cd's (bewust) om zeep geholpenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
Oh ja ff onthouden.. Buigen PLOINK !! Kut nou de volgende maar proberen.
Dat scherfje in mijn oog bloed er vanzelf wel uit
Die verwarmen de pootjesquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef hondjes het volgende:
dacht ik ook een keer met een zonnebril te doen.
buigen, net als de opticien,,en krak..stond ik met de twee helften..
Die opticien in twee helftenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef hondjes het volgende:
dacht ik ook een keer met een zonnebril te doen.
buigen, net als de opticien,,en krak..stond ik met de twee helften..
Lulquote:Op woensdag 10 december 2008 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, en heel veel (data) cd's (bewust) om zeep geholpen
Anyway, kleinzielig doen kan altijd nog.....die splinter valt ook in het niet bij die balk
En hij had me een keer verteld, dat hij een bril boog zonder te verwarmen, wat dus niet goed ging en klant boos wegliep.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die opticien in twee helften
Marktplaats?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat dacht ik wel. Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Iemand suggesties?
Nu eerst even dat patatje scoren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha voor je het weet gaat je lul alle kanten op en knipperen er lichtjes omheen
Magnetron ftwquote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk altijd even de gasbrander eronder houden
Ja zo goedkoop mogelijk !!! Ook geen geziek met frontjes of dat hele ding eruit halen. Plus die dingen doen het primaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat dacht ik wel. Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Iemand suggesties?
Nu eerst even dat patatje scoren.
quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan jatten ze hem tenminste niet.![]()
Bij mij is het zo, als er maar herrie uitkomt.
Heb er ff op gegoogeld, lijkt mij iets van een stuk grond wat er bij een huis zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef hondjes het volgende:
LS weet jij wat een magatzem agricola is., kan dochter even niet bereiken.
Ik ook dacht iets van etenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb er ff op gegoogeld, lijkt mij iets van een stuk grond wat er bij een huis zit.
Ik luister graag naar de radio in mijn auto.quote:
Als ik agricola lees dan neem ik aan dat het landbouwgrond is.... maar ik spreek geen woord Spaansquote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb er ff op gegoogeld, lijkt mij iets van een stuk grond wat er bij een huis zit.
Ik ook en dan keihard meeschreeuwenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luister graag naar de radio in mijn auto.
Ik hou van die melige dingen moppen en dingetjes van de dag. Zit dan kei hard te lachen in me uppiequote:Op woensdag 10 december 2008 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook en dan keihard meeschreeuwen![]()
![]()
Grond en eten.. We komen er welquote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik agricola lees dan neem ik aan dat het landbouwgrond is.... maar ik spreek geen woord Spaans
Het is dan ook geen Spaans. Het is Portugees of Italiaans (Ruud kom er maar in)quote:
Ja ik ook. Heb dan ook meestal radio rijnmond opstaan met slap gelul en veelal goeie muzoek tussendoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van die melige dingen moppen en dingetjes van de dag. Zit dan kei hard te lachen in me uppie
Vroeger had je tenminste een leuke radio dag als je heel de dag op weg was;quote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van die melige ding en moppen en dingetjes van de dag. Zit dan kei hard te lachen in me uppie
Van denk aan Henk kreeg ik moordneigingen!! O, wat lult die gozer slóóóómmmmquote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vroeger had je tenminste een leuke radio dag als je heel de dag op weg was;
Eerst Evers, daarna Arbeidsvitaminen, dan Denk aan Henk, dan Jensen en dan eind van de middag Ruud de Wild
Heb je een wens?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst Evers, daarna Arbeidsvitaminen, dan Denk aan Henk, dan Jensen en dan eind van de middag Ruud de Wild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ja das minder alles en iedereen word vervangen door pjuters... (ik ook denk ik)Gut ik weet niet eens welke zener ik luister.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is een huis van 250m2 op 35.000m2 eigen grond met een kas van 100m2 tussen andere tuinbouwbedrijvenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef hondjes het volgende:
geen frans?...
finca de 35.000m2, amb casa de camp de 250m2 i magatzem agricola de 100m2, entre plantacions etc etc.
Volgens Woxicon is agrícola wel Spaans.... en Portugeesquote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Spaans. Het is Portugees of Italiaans (Ruud kom er maar in)
Edit Portugees dus.
Kijk eens boven je.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef hondjes het volgende:
zou het een soort van kas zijn....
die kas dacht ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2008 20:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is een huis van 250m2 op 35.000m2 eigen grond met een kas van 100m2 tussen andere tuinbouwbedrijven
Coos, makelaar in spé, van alle markten thuisquote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk eens boven je.![]()
Maar wel een kas van plastic.
De combinatie klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
die kas dacht ik dus ook![]()
maar tuinbouwgebied..godsamme, straks is het een boerderij..zit ik tussen de koeien, en tomaten.
Welke plaats?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar tuinbouwgebied..godsamme, straks is het een boerderij..zit ik tussen de koeien, en tomaten.
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
Handel is handelquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Coos, makelaar in spé, van alle markten thuis
Ik vind het altijd zo leuk als de kalveren weer in de wei lopenquote:
CD's ff mee naar binnen nemen 's avonds?? Zijn ze de volgende ochtend niet zo koudquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
En nu deden alle CD's het wel gewoon. Zonder buigen of barsten. Ik denk toch dat het temperatuurgerelateerd is.
En patatje gescored.. ??Weet je ik loop nog steeds geen avonddiensten maar de eerste de beste ga ik naar burger king !!! Oh wat heb ik daar zin inquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
En nu deden alle CD's het wel gewoon. Zonder buigen of barsten. Ik denk toch dat het temperatuurgerelateerd is.
Zou kunnen hoor, laser is vrij gevoelig voor positie. Opnieuw afstellen, mja is zelf (bijna) niet te doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
Burp.
Ik koop binnenkort wel een cheap ass nieuwe.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Zou kunnen hoor, laser is vrij gevoelig voor positie. Opnieuw afstellen, mja is zelf (bijna) niet te doen.
Wel lekker dicht bij het vliegveld.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef hondjes het volgende:
nee, zit weer te snuffelen bij Reus..maar kreeg een rare mail van de makelaar, waar zelfs schoonzoon geen wijs uit kon worden.
die gaat bellen. wat ze bedoelen.
ben dus afspraken nu met makelaars aan regelen om de huizen volgende week te bekijken.
dat was ook heel erg...een smerige zaak.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk als de kalveren weer in de wei lopen![]()
Daar word ik helemaal vrolijk van![]()
De lente na de MKZ had ik tranen in m'n ogen van de eerste kalveren.... de weilanden waren bijna een jaar lang leeg geweest![]()
hoop toch op die in el perello....nou ja,,heb er daar 5 te bezichtigen, maar een als voorkeurquote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel lekker dicht bij het vliegveld.
Dat even buiten beschouwing latend, het was gewoon raar om bijna een jaar lang lege weilanden te zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat was ook heel erg...een smerige zaak.
hebben al de buurvrouwen nu verkering?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het weekend weer de vriezer vullen. (Nee, niet met buurvrouwen)De soepen zijn op, dus weer nieuwe voorraad aanmaken![]()
watvoor soepen? groenten? kippen? tomaten? jummiequote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het weekend weer de vriezer vullen. (Nee, niet met buurvrouwen)De soepen zijn op, dus weer nieuwe voorraad aanmaken![]()
Hoeft niet, ik doe wel met je meequote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik doe het wel zonder jullie dan.........
Is het opquote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
Kc maakt een hoop los!!! Mijn eerste liefde en dan dit nummer
gut ja... nu je het zegt...... hij had een hele lading van die zooiquote:
Ik was fout ...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zet je erover heen Muis..... etters zijn het
ALLEMAAL![]()
nah.....ja........ bijna allemaal![]()
was het een ''foute'' die eerste liefde........
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
daar was een topic...wat zijn de beste soepen i.v.m. kredietcrisis...
Ja, ben nu laatste portie aan het opwarmen.quote:
Welke buren?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
Manu ! dit is zomaar een plaatje dat ik mooi vind........quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef hondjes het volgende:
echt komisch was dat..
bedoel de buren..afdeling kredietcrisis,,snappie
ow........ je was in een ander topic bedoel je?quote:
Veel plaatjes die ik plaats vind ik ook niet echt super, maar wel lachwekkend en simpel en leuk voor op de achtergrondquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Manu ! dit is zomaar een plaatje dat ik mooi vind........
zie je je kan ut !
Hondjes, ik kreeg ineens een idee. Wacht dachten jullie van een betrouwbare oppas voor jullie huis in Spanje als jullie er niet zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
dan het je dus de hele week snert gegeten......quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ben nu laatste portie aan het opwarmen.
Dus wordt weer nieuwe kippen/groentensoep en snert maken het weekend.
Kijken of de snert er nu wel groen uit gaat zien![]()
![]()
@fan: Is nog één buuf vrijgezel en daar ga ik dus altijd een bakkie doen.
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o maar da's wat anders.......
wil je erover praten....... ik luister wel![]()
wat heb je geflikt??
Oh ik probeer dat subforum ff te ontwijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef hondjes het volgende:
FOK..kredietcrisis...
en daar was een topic...wat zijn de beste soepen om door de crisis te komen....![]()
Ja, op een rond bord met mes en vork.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je weer een handeltje?![]()
Laters Coos
maaltijdsoepenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
zat laatst bij de buren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.
Onzeker stond op mijn voorhoofd ..Haha ouder worden heeft voordelen
Nee, afwisselend, snert of kippengroentensoep en af en toe iets anders. Anders wordt het ook saai.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan het je dus de hele week snert gegeten......
zit er nog geen brandgat in je opingmatras ?![]()
enne apenstaartje Simpeltje: o gelukkig nog één Buuf over.......
Ja zoietsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow..... ja dat ken ik.......
of hard wegrennen zoals ik deed.........hoe sneu.......
O, ik had alquote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks geflikt.. was een bakvis en was gek op die gast .. Maar als ik hem zag storte ik als een plumpudding in en kon geen woord uitbrengen. We hebben wel es gezoend .. zelfs toen was ik een plank hout.
Onzeker stond op mijn voorhoofd ..Haha ouder worden heeft voordelen
Zo ken ik mezelf ook niet meer (gelukkig)quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik had algepost maar dat gaat niet op dus.
![]()
Had ik niet van je gedacht zoals ik je nu ken Soury.
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtjequote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef hondjes het volgende:
FOK..kredietcrisis...
en daar was een topic...wat zijn de beste soepen om door de crisis te komen....![]()
welnee.........quote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, afwisselend, snert of kippengroentensoep en af en toe iets anders. Anders wordt het ook saai.
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ken wel een sprookje dat daar over gaat... was een hele geslepen man en die komt bij een arm oud vrouwtje
en die wil haar een ''wondersteen''
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken een variatie van sprookje die me bij blijft.
Man komt in herberg vraagt om soep.
Zegt ie erbij dat elk kringeltje vet in de soep ze een daalder opleverd.
Ze smijten zoveel vet in de soep dat het 1 kring is van vet. Dus leverd niks op![]()
Foute uitleg van een sprookje
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef hondjes het volgende:
coos, die makelaars vertrouw ik ook niet hoor.
daarom gaan ook mijn dochter en schoonzoon mee. i.v.m. de taal
en we kopen niets voordat we met de gemeente gepraat hebben, als het zover is, dat we moeten tekenen.
had je zelf interesse voor dat huis..in baix camp,
je hebt je pm dicht he..verstandig
mon rustic, staan veel huizen
of engel en volkers
Ik nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik vond die mij leuker
Dan herken ik je weerquote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik denk dat ik na de kerst ofzo mijn eigen oude ava weer ga gebruiken?
[ afbeelding ]
het leven gaat door....... ook zonder Rieb
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Coos het volgende:
Komt een beetje kakdame bij de dokter
dame: dokter ik had zo'n jeuk op een rare plaats
Dokter: waar dan
dame: dat is nogal genant
Dokter: geeft niet daar ben ik voor
dame: oké, bij de aldi
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209quote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld voor een huis in Spanje. Als dat wel zo was had ik er allang gezeten. Ik heb wel een caravan daar. Maar ipv van PM ben ik via profiel te bereiken. Zit je schoonzoon ook in zaken?
Spuit 315809850191quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je was er echt vroeg bij gewoon # 209Oldbee
ja..... ben ik weer helemaal de oudequote:
ken je meer als rieb...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Mafkeesquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja..... ben ik weer helemaal de oude![]()
en ik heb me heilig voorgenomen om bij de volgende RLS niet weer helemaal knetterstoned van iemand te worden
want da's niet goed voor me![]()
maar niemand kan Rieb overtreffen dus dat zal ook wel niet..... dit was een uitzondering.
mag ik toch hopen........
hoe was je eigen naam dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
ken je meer als rieb...
maar snap het wel.
ik heb ook een andere avatar en naam als elders.
en daar ben ik ook niet blij mee, het ging toen zo snel om op fok te komen, en pakte maar wat.
maar denk altijd, wil mijn eigen naam.
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Dus gewoon Aagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef hondjes het volgende:
aagjekat,,
ow...gewoon Aagje heeft wel wat.......quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gewoon Aagje.
Die naam hoor je niet veel meer.
jah. . .hiep hiep hiep voor riebquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah...... jij snapt het .......
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè?? En daar moeten wij dan serieuze gesprekken mee hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
jah. . .hiep hiep hiep voor rieb![]()
![]()
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dat is dan agaathquote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het voelt toch ander nu.........
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die laat het wel afweten he? Die flutvoorzitter doet er ook niets aan. Ik zou een schadeclaim bij hem neerleggen.
je telefoon?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
Ik heet ook geen Coos.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
iedereen kent me als aagje ...en nu ben ik hondjes.
hoe kwam ik erop..
natuurlijk niet mijn eigen naam,,Coos
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kerstmuts staat m wel goed overigens. Check jij zn hyves weleens? Ik nooit, maar ben wel toe aan een update.
Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien doe ik wel even de groetjes........
van wie?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Coos.
Ik ben een kloon.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Trek je wel eerst even een schone onderbroek aan.
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie een hyves had.......
heb je een linkje ?
misschien doe ik wel even de groetjes........
misschien ook niet......... staat zo stalkerig...... maar ik wil wel even kijken.......
o je wilt die nieuwe ava uploaden...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme..hoe moet dat
gewoon opladen
effe googelen........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen link, ik hoopte dat jij die hadBeequeen even vragen als ze er is
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis allemaal een trieste aangelegenheid....... ben nog steeds in de rouw.......
ik googlelen, de eerste link die ik zag was een anti ribas hyvesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
http://ribas123.hyves.nl/
even neuzen daar.........
Pil (per ongeluk) vergeten en alles is koek en eitjequote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien mag hij hier niet meer komen van Yasmin, die was in de villa ook al zo jalours.
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef Marrije het volgende:
Post 266 in aantocht![]()
Maar ik ben er vandoor, welterusten!
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Nah.. Niks moet hoor qua op..Heb het zelf ook nooit zo gedaan. Gaat er meer om dat er niet meerdere worden geopend. En zo als ik het zie werkt dat primaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o neeeeeeeee............. wie doet de volgende Help !
LS doe jij dat?
Is coolquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broekquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, graag. Heb net de OP een beetje klaar, maar is wel überlelijk natuurlijk
Was je de tena-lady vergeten?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
okido......... kan ik nog even een roseetje pakken en een droge broek
nee op Rieb zijn hyves gekeken......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was je de tena-lady vergeten?
En niet even een berichtjr (of een krabbel heet het daar toch?) achtergelaten voor hem?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee op Rieb zijn hyves gekeken......
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
echt waar........
ikke niet hoor...... hier komt niks van die rotzooi in huis.......![]()
misschien dat ik een paashaas voor het raam zet.......![]()
gewoon omdat het kan........
mwaaaa ik hou daar eigenlijk niet zo van..........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet even een berichtjr (of een krabbel heet het daar toch?) achtergelaten voor hem?
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozerquote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die foto voor mij hebben ze er ook op gezet..........
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3728812
jeetje
maar wel leuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht je ooit een kloon nemen ben je gelijk verraden door de manier waarop je post
Je zocht een foto van Fanquote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozer![]()
Waarom klik ik dan ook
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van die gozer![]()
Waarom klik ik dan ook
Neuh, ik weet niet wat ik dachtquote:
en die hebben we hier noot gezien........quote:Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Die Maaike_1982 heeft het er maar druk mee.
Arrogante/zelfvoldane blik van hem denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nouhou............ waarom nou.........?
Lijkt mij een soort BQ, die ook alle sites afstruint.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Die Maaike_1982 heeft het er maar druk mee.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef hondjes het volgende:
ja , lekker makkelijk, niet dus
ava te groot,,kleiner maken
en dan
niets
willen jullie me van de straat hebben..
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat heb ik ook héél vaak
of zijn goddelijk lichaamquote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Arogante/zelfvoldane blik van hem denk ik![]()
ah.... joh laat het gewoon zo.... voor mij ben je Honda....... en anders herkennen we je straks niet meer.......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef hondjes het volgende:
juist, daarom kwam ik dus op hondjes
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of zijn goddelijk lichaam
Dat zijn heul geen honden ..quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
http://i269.photobucket.c(...)r-1.jpg?t=1212266480
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |