Ik denk niet dat we richting het Amerikaanse systeem gaan omdat we een marionet van de VS zouden zijn, maar simpelweg omdat dat systeem het vriendelijkst is voor de mensen die het geld beheren, en dus degenen die regeren. Want geld regeert.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zijn we al een aantal jaar mee bezig en waarom? Of het daar zo lekker loopt maar we hangen nog steeds de marionetpop uit.
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds zin in patat. Met mayo. En een goulashkroket on the side.
Oooh zullen we??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.
Volgens mij moet je iig goed onderzoek kunnen doen, dus die snackbarbonnetjes kun je toch gewoon declareren?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds zin in patat. Met mayo. En een goulashkroket on the side.
Pasta carbonare di Souryquote:
Nee, dat vieze kleffe deeg mag ze houden. Sowieso.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta carbonare di Soury.
Ik heb besloten: pittstop bij de snackbar. Om inspiratie op te doen.
Duurt wel ff eer ik toekom aan jouw verzoek, tis enorm druk, ik loop aardig binnenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
Top Marrije, ik heb het inmiddels door. (ja, deze n00b ook). Die d komt er vanzelf, thanks.
PM ff je rekeningnummer, ik wil in je investeren.
Ik ben ook dol op pasta hoor, maar een Raspatat met.quote:
Strekte, ik heb eventueel nog wel een trui voor je hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Kaat38 het volgende:
Wou even netjes gedag zeggen, vriend is thuis en nog niet de zak, wellicht morgen.
Server liep weereens niet lekker.
Liefs! Kaat.
Sterkte, tot latersquote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Kaat38 het volgende:
Wou even netjes gedag zeggen, vriend is thuis en nog niet de zak, wellicht morgen.
Server liep weereens niet lekker.
Liefs! Kaat.
Raspatat ftwquote:Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op pasta hoor, maar een Raspatat met.
Maarrrr, verlos ons van het kwadequote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sssstttt, breng me nou niet in de verleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |