Juisssst ja.... en we kennen jou al hier omdat.....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Gijsje het volgende:
Zo ik kan weer even een half uurtje fokken, we hebben twee kantoor locaties. In Eindhoven en in Nijmegen, nu weet ik bijna zeker dat ik tegen mijn afspraak gezegd heb kom naar Nijmegen... alleen stond hij dus in Eindhoven...
Lijkt Strol welquote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Gijsje het volgende:
Zo ik kan weer even een half uurtje fokken, we hebben twee kantoor locaties. In Eindhoven en in Nijmegen, nu weet ik bijna zeker dat ik tegen mijn afspraak gezegd heb kom naar Nijmegen... alleen stond hij dus in Eindhoven...
OMG zo slecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef Magneet het volgende:
probleem met dat plaatje is meer die pokke firewall hier denk ik ':'0 staat ook nog een ventje achter het hordijn trouwens
Wat nietquote:Op woensdag 10 december 2008 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dat niet kunnen hoor
Ow geen idee of je me kent... niet geheel boeiend geloof ik of is dit een niet openbaar topic ? Poste vroeger redelijk vaak in deze reeks...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juisssst ja.... en we kennen jou al hier omdat.....
Gamen in een trein kerstboomquote:
Ow wacht toen had je een ander usericon waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ow geen idee of je me kent... niet geheel boeiend geloof ik of is dit een niet openbaar topic ? Poste vroeger redelijk vaak in deze reeks...
Weet ik veel Gijs,.............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |