annabel is die ene die altijd zo kattig is hequote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Haha, ik hap mee dan.. heb ook wel honger!
Ik denk idd ook dat Frank gewoon heel dom is geweest. Zou me echt kapot schamen als ik Frank was en dit echt het geval zou zijn...
Ik kan me iig niet voorstellen dat een leerling het heeft gedaan. Of het moet Annabel zijn, die zit nu steeds iedereen te beschuldigen terwijl ze eerst nooit zoveel op TV was.
Terechte concierge van 't jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Een spangas topic.![]()
Ik ben fan van die olijke negert, de conciėrge.
tvp dus.
Het personage van de concierge is wel leuk, maar ik vind de acteur niet leuk! Hij doet nep en praat irritant.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Een spangas topic.![]()
Ik ben fan van die olijke negert, de conciėrge.
tvp dus.
Verrek, ik zie het!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Avalanche
Misschien heeft ze nog wel broertjes die Earthquake en Hurricane heten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Verrek, ik zie het!![]()
Nou, vind alsnog dat Avalanche niet verkeerd klinkt voor een naam. Beetje apart, maar opzich best leuk.
Beter dan dat ze echt Lawine had geheten.
Ja geniale seriequote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Meer mensen hier die deze soapserie volgen??![]()
Denk dat dat ook wel gebeurd.. ze is steeds vaker op TV.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die zou een grotere rol moeten krijgen, lekker ding
Ja, wacht ik verwoordde het fout.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef Meike26 het volgende:
Waarom niet..? In een weekend kan je makkelijk een school als locatie gebruiken. Lijkt me een stuk goedkoper om een leeg gebouw van schoolmubilair te moeten voorzien voor het opnemen.
Ik zag alleen in een flits een schoolgebouw met het Spangalis logo erop. Heb niet goed gekeken of het ook daadwerkelijk hetzelfde gebouw is als in de seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, wacht ik verwoordde het fout.![]()
De opnamens worden in een school opgenomen, maar heet deze school ook echt Spangalis College? Aangezien ze dus nu een andere school hebben dan vorig seizoen, ivm die brand.
Jij heb dus eens gefigureerd in Spangas? Was het nog leuk? of viel het tegen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is een oud schoolgebouw wat momenteel niet in gebruik is. Zou ook lastig gaan aangezien ze voorraad opnamezooi, attributen, kleding enz. nodig hebben en je dat moeilijk in een bestaande school kan opslaan he.
Dat bord hangt trouwens wel aan de gevel, maar is puur voor de show, is geen echte school. Ze zaten eerst in een ander gebouw maar daar wordt vanaf afgelopen september weer les gegeven dus moesten ze eruit.
Allemaal gehoord van de regisseur (die af en toe wel eens tijd heeft om met figuranten te babbelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |