Ze brengen het wel ERG goed.. Het is voor een bepaald doelgroep en het wordt expres heel normaal gebracht waardoor het helemaal niet 'raar' is terwijl kids van die leeftijd dat soms nog wel vinden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef fespo het volgende:
ik vind het wel grappig dat echt alle clichés langskomen. (ziektes, de dood, verliefd, homo, etc.)
6tien vindk niets aan. Zowieso tekenfilm.quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Nog "leuker" dan Spangas trouwens: 6Tien. Tekenfilm serie met 6 pubers in een winkelcentrum. Met nederlandse stemmen die bij de karakters passen en Canadese humor![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me iets bij voorstellen, haha..quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
Paar keer in gefigureerd. Meeste acteurs zijn wel relax genoeg om een babbeltje mee te maken, maar die "gele" (Gaby idd.) is een behoorlijk arrogant figuur imho.
Werd door een castingbureau gebeld waarbij ik sta ingeschreven. Doe af en toe figuratierolletjes voor series en/of films. Is wel lachen, hoewel het geen fuck betaald, veel wachten is en met een beetje geluk "5 seconds of fame"quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:49 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, haha..
Hoe kwam je op het idee om bij Spangas te figureren?
Heb Titia niet gesproken toen ik er 2 maanden terug rondliep (die school staat trouwens in Watergraafsmeer). Die marokkaanse gast is trouwens wel tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:56 schreef Maisnon het volgende:
Ja die Gaby heeft ook wel ook een beetje dat elite en arrogante dat kwam ook terug in een interview met d'r volgens mij
Volgens mij is Titia best tof, maarja, ik zie altijd alleen maar hoe ze zijn in Spangas en niet daarbuiten
Volgens mij is die Frank (directeur) hem gewoon kwijtgeraakt. En uiteindelijk was niemand hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:31 schreef SMutzskii het volgende:
Ik vind Spangas nabiljven ook beetje vreemd, maar wel spannend eigelijk. Heb geen idee hoe dit af kan gaan lopen, wie denk jullie dat het gedaan heeft? Of is er iets anders gebeurd?![]()
Dat zou me niets verbazen. Welke personages zijn allemaal al geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Volgens mij is die Frank (directeur) hem gewoon kwijtgeraakt. En uiteindelijk was niemand het
volgens mij is het ook de bedoeling dat ze overkomt als een irritant en vreemd kind.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Welke personages zijn allemaal al geweest?
Ik vind Fay (Titia) maar een vreemd kind, vind haar soms zo irritant.
Ja, dat ook denk ik.. tis haar personage, maar alsnog.. hahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
volgens mij is het ook de bedoeling dat ze overkomt als een irritant en vreemd kind.
Ik heb haar namelijk ook gezien in ...... serie met de kleindochter van jan Wolkers en daar acteerde ze heel normaal
Ja, ze was samen met Roos aan 't shoppen in a'dam incl. zwarte pruik. Echt Crea-Bea typequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Meike26 het volgende:
Mwah, ik zag haar toevallig langskomen in een item van EditieNL over Fashionbloggen.
Ze was op de fiets met een vriendin in Amsterdam. Ze reageerde net zo vaag als haar personage Fay.
Ik denk dat Nassim ze terugvind, de speurneus.. hahaquote:Frank mist een aantal belangrijke dossiers met leerlingeninformatie en vermoedt dat deze door leerlingen gestolen zijn. Nassim vindt het tijd voor een speuractie. Rozalie betrapt hem, hij baalt. Lana motiveert hem; hij is toch zo’n goeie speurneus? Zal hij de dossiers terugvinden?
Mwa, de afleveringen zijn saai zo met dat nablijven.. alleen maar in de klas zitten elkaar beschuldigen en ''herinneringen'' ophalen. Maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig wie het gedaan heeft / wat er gebeurd isquote:
Mwa, ik lig er echt niet wakker van hoor.. als je dat denkt. Ben gewoon heel nieuwsgierig en wil gewoon discussie uitlokken hier, maar niemand hapt.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef Meike26 het volgende:
Dat die afleveringen met Nablijven zo saai zijn, ja ! Maar ik heb nog niet 1 nacht wakker gelegen van de spanning hoor. Het is leuke simpele televisie als je na werk thuis komt en geen zin hebt in gezuer, dan is Spangas wel lief om te zien.
Haha, ik hap mee dan.. heb ook wel honger!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef Meike26 het volgende:
Oh ik wil wel happen hoor... moet toch nog eten.:P
Gokje: Frank heeft de dossiers vorige dag nog meegenomen naar huis en is ze vergeten uit de auto te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |