Nou mooi toch dat die guys iets deden wat jij toen niet durfde?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zapte een paar weken geleden midden in een zoensecene tussen twee jongens van 14
Jah, Flip heeft gezoend met Koen en Mick..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zapte een paar weken geleden midden in een zoensecene tussen twee jongens van 14
Onderwerpen zijn idd erg leuk, zeker voor jongeren.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef capricia het volgende:
Er was een tijdje geleden een Spangas marathon...de hele dag. Die heb ik toen gekeken. Vond het een erg leuke serie. Af en toe iets te braaf, maar ze snijden wel interessante onderwerpen aan voor jongeren.
Spangas is
kerolquote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ok hoewel ik met mijn 28 jaar niet de doelgroep ben kijk ik het wel regelmatig... ik vind het een erg goede serie voor de kids... wordt sterk in geacteerd over het algemeen en de verhaallijnen zijn goed!
Dat taalgebruik en taalniveau van die koters is wel schrikbarendquote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Onderwerpen zijn idd erg leuk, zeker voor jongeren.
Ook zo lief als je gaat kijken op de site van Spangas. Die personages hebben hun eigen "agenda" en fans kunnen ook zo'n agenda maken. Dan kunnen ze ook berichtjes in de agenda van iemand van Spangas zetten,.. zo leuk wat er soms staat.![]()
Euhm ja...moeilijk he om je stoerheid aan de kant te schuiven en toe te geven dat iets wel degelijk goed gemaakt isquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ok hoewel ik met mijn 28 jaar niet de doelgroep ben kijk ik het wel regelmatig... ik vind het een erg goede serie voor de kids... wordt sterk in geacteerd over het algemeen en de verhaallijnen zijn goed!
Dat wel idd, maar sommige zijn dan ook nog maar 8 he. Oke, ze typen wel echt Breezah, helaas..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat taalgebruik en taalniveau van die koters is wel schrikbarend
Sorry hoor maar dit is toch echt slecht geacteerd. Wat niet anders te verwachten is van een kinderserie.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja...moeilijk he om je stoerheid aan de kant te schuiven en toe te geven dat iets wel degelijk goed gemaakt is
Denk dat ze voor de leeftijdscategorie behoorlijk goede acteurs/actrices hebben. Het kan natuurlijk altijd beter, maar dat is ook de ervaring van de acteurs/actrices etc..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:09 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is toch echt slecht geacteerd. Wat niet anders te verwachten is van een kinderserie.
Meen je? De acteer kwaliteiten van sommige spelers zijn echt bagger. Ik vind die Thorsten wel altijd goed spelen. Niet zo nep als de rest.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
http://forum.mokkels.nl/5(...)74-gaby-blaaser.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:00 schreef muay-toy het volgende:
wie heeft de fotos van gaby blaaser uit de fhm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |