waar is het tegenwoordig hip om uit te gaan dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag Flip laatst tijdens het uitgaan, hoe oud speelt ie eigenlijk? 13?
Was toch echt 18+ daar
Hahaha, idd! Sommige spelen zelfs iemand van 10 jaar jonger, zo gek eigelijk he.. dat het toch geloofwaardig isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Toch blijft het vreemd, in de serie zo'n koter en in het echt gewoon normaal
ahaha,,, ja klopt. hij heeft in het echte leven met die Irmak.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Toch blijft het vreemd, in de serie zo'n koter en in het echt gewoon normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bevat 10% vezels
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:03 schreef Granenbiscuits het volgende:
koen is er vrijdag voor het laatstook lid van de Spangas nieuwsbrief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg vandaag weer een nieuwe via hyves, ik dacht ik meld het maar even, het zal wel belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
ook lid van de Spangas nieuwsbrief?
Genesis in Paradiso. En het is daar hartstikke kut, dus ga daar alleen heen als je op 'bn-ers' geilt (Vieze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig was er ook en nog wat onbekende gasten die wel eens op tv komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
waar is het tegenwoordig hip om uit te gaan dan?
Sure thing! Jammer dat ze een preutse vriendin met een bol hoofd heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee jolee moet geraped worden, on-screen, fullbody shot.
Ik dacht dat Jimmy Woo een hippe bner tent was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Genesis in Paradiso. En het is daar hartstikke kut, dus ga daar alleen heen als je op 'bn-ers' geilt (Vieze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig was er ook en nog wat onbekende gasten die wel eens op tv komen)
Nah daar zal ik mij nooit vrijwillig bewegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:33 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jimmy Woo een hippe bner tent was.
Je weet zeker dat het geen Tobias wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag Flip laatst tijdens het uitgaan, hoe oud speelt ie eigenlijk? 13?
Was toch echt 18+ daar
Tobias heeft toch lang haarquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het geen Tobias was?
Die Barry was trouwens al 26 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig ingerold, en ik kijk het sporadisch. Het is namelijk op een gigantisch kuttijdstip op tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef SMutzskii het volgende:
Heeft iedereen trouwens altijd al Spangas gekeken, of zijn jullie halverwege "ingestroomd"? Ik ben pas sinds afgelopen zomer aan het kijken eigelijk. Daarvoor af en toe gezien, maar in principe heb ik seizoen 1 nooit gezien.
Ja, maar wel kut dat je collega's echt 18 a 21 zijn. En jij gewoon een oude bok.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou gister weer eens een high school film gekeken met shane west
die is ook van 1978 en heeft volgens mij zelden iets anders gespeelt als een tiener haha
zo lang je er geld mee verdient prima toch en zo
Met 26 jaar op school zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
whaha het verschil tussen 18 en 26 is echt niet zo mega
dat is zo ongeveer de leefijd waarin mensen in mijn klas bij elkaar zitten
kan prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |