Erg fijn album ja! Helaas net m'n top 50 niet gehaald.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:32 schreef ipanema22 het volgende:
Dat album van Cut Copy is zooo goed...haast perfecte poppareltjes
Mwua, ik vond heel 2008 eigenlijk tegenvallen. Dan vond ik Lambs Anger toch wel een van de beteren. Er staan toch wel een aantal harde nummers tussen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef fretclick het volgende:
ik vind lambs anger echt keihard tegenvallen @ erotica
daarom, dacht dat er hier wel wat meer nuance wasquote:
want wanneer een plaat een hype wordt, wordt het meteen een slechte plaat?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
daarom, dacht dat er hier wel wat meer nuance was
zeg ik dat? Ik ga de discussie niet aan verder hoor, ieder zn smaakquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
want wanneer een plaat een hype wordt, wordt het meteen een slechte plaat?
Is ook niet zo gek als je bedenkt dat de fysieke release pas in de laatste dagen van december 2007 in de winkels lag. Er is wat betreft iets voor te zeggen om die plaat gewoon te noemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef emokid het volgende:
Kwamen wel wat singles uit dit jaar van In Rainbows, maar je bent niet de enige die deze fout maakt.
Ach.....wikken en wegen..... ik zou er niet teveel tijd aan verspillen. Ik keek net mijn lijstje nog eens na, en volgens mij zijn de nummers 7 tot en met 13 redelijk uitwisselbaar qua plaats.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ben zelf nog her en der in de lijst aan het wikken en wegen.
Stuk of 15 (!)... Ik ben nu bezig met 3 albums in te halen en dat kost al veel tijd. Hoeveel draaibeurten heeft een album volgens jou dan nodig zodat je er een oordeel over kunt geven?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:15 schreef emokid het volgende:
Je mist altijd wel dingen, ik probeer nu een stuk of 15 albums 'in te halen' net voor ik mijn definitieve lijst opstel.
Zelfde geldt voor MGMT, die is ook uit 2007. De fysieke release is echter uit 2008.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je bedenkt dat de fysieke release pas in de laatste dagen van december 2007 in de winkels lag. Er is wat betreft iets voor te zeggen om die plaat gewoon te noemen.
Na 2/3 draaibeurten weet ik het ongeveer, of ik het verder luister of zelfs al verwijder. Bij een paar albums stop ik al na een enkele draaibeurt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:39 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Stuk of 15 (!)... Ik ben nu bezig met 3 albums in te halen en dat kost al veel tijd. Hoeveel draaibeurten heeft een album volgens jou dan nodig zodat je er een oordeel over kunt geven?
Ik doe er veel langer over. Na 6-8 draaibeurten kan ik er een mening over geven. Na 2-3 draaibeurten vallen me steeds nieuwe dingen in nummers op, en een album klinkt voor mij dan ook nog te nieuw. Soms heeft een album meer tijd nodig, bijvoorbeeld Dear science. Daar deed ik erg lang over en het was zeker de moeite waard. Het is bij mij echt zeldzaam als ik na 2 draaibeurten meteen verliefd ben. Ik kan wel horen of een album na 1 luisterbeurt "potentie" heeft, dat heb ik nu met de nieuwe Extrawelt bijvoorbeeld. Maar ik moet het vaker horen zodat het ook echt in mijn systeem zit en ik niks anders kan en wil horen voor een tijdje.quote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Na 2/3 draaibeurten weet ik het ongeveer, of ik het verder luister of zelfs al verwijder. Bij een paar albums stop ik al na een enkele draaibeurt.
Vandaag heb ik The Gaslight Anthem zitten luisteren en ze zijn veel beter dan ik had verwacht. Wat een stem ook van de zanger! Deze komt hoog, zo laat in het jaar.
Eindelijk. Eindelijk iemand die deze plaat noemt. Een van de beste platen van 2008. Je had hem wel wat hoger mogen zettenquote:Op zondag 14 december 2008 02:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
36 Laura Marling – Alas I Cannot Swim
Tja, en ik 'vat' die dan weer totaal niet. Niks mis met electropop of synthpop an sich, maar ik mis iets urgents aan die cd van Cut Copy. Voor mij is het meer muzikaal behang dan dat er echt iets van uitstraalt waar ik enthousiast over kan worden. Smaken verschillen, zo blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:32 schreef ipanema22 het volgende:
Dat album van Cut Copy is zooo goed...haast perfecte poppareltjes
Mwah... Is ook meer een tussenpost richting mijn definitieve lijst hoor, die ik deze week nog hoop aan te vullen met enkele platen en dan ga maken en plaatsen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach.....wikken en wegen..... ik zou er niet teveel tijd aan verspillen. Ik keek net mijn lijstje nog eens na, en volgens mij zijn de nummers 7 tot en met 13 redelijk uitwisselbaar qua plaats.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:33 schreef Peter88Online het volgende:
5. The Last Shadow Puppers - The Arguments Of the Understatement
Hehe, dank Live waren ze ook gewelding, wat een stem heeft die vent. Ook terug te zien op Fabchannel, zeker een aanrader!quote:
Ik was er bij in de Paradiso. Vond wel dat de band niet echt bij de muziek paste overigens.quote:Op zondag 14 december 2008 23:35 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Hehe, dank Live waren ze ook gewelding, wat een stem heeft die vent. Ook terug te zien op Fabchannel, zeker een aanrader!
Dat het nog bestaat, Oasis-fans die de recente albums kunnen waarderen!quote:
Was een typfoutje. Ik heb het inmiddels aangepast.quote:
Dan vraag ik me af of je die plaat wel kent. Want die plaat gaat helemaal niet over Bambi Woods (slechts 1 song op het album), maar gaat over Amerika.quote:Op maandag 15 december 2008 20:24 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, maar ik vind het verwerpelijk om platen over Bambi Woods in een jaarlijst te plaatsen... Dan is het einde zoek.
Nou voor een typfoutje is het iets te groot, ik bedoel als je AGE wil typen, lijkt het me heel sterk als je per ongeluk ARGUMENTS typt. Daarvoor hoef ik toch zeker geen argumenten voor aan te voeren?quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Was een typfoutje. Ik heb het inmiddels aangepast.
wat een kritiek overigens op mijn lijstje . Smaken kunnen nou eenmaal verschillen
En terecht!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef emokid het volgende:
Die verrekte Steven Wilson staat ook bovenaan op rateyourmusic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |